سه شنبه 29 اسفند 1402
 
 
سرپرست استانداری گیلان در مراسم روز خبرنگار؛

خبرنگاران مدافعان و مروجان ارزش های جامعه هستند

 

 

دکتر ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان :

خبرنگاران را مدافعان و مروجان ارزش های جامعه خواند

که شغل آنها در زمره مشاغل سخت و دشوار است

 

 
 
 
 
 
 
سرویس اجتماعی موج برنا - سرپرست استانداری گیلان خبرنگاران را مدافعان و مروجان ارزش های جامعه خواند که شغل آنها در زمره مشاغل سخت و دشوار است اما به دلیل اینکه در راستای توسعه دانایی محوری جامعه عمل می کنند از نتایج عملکرد خود راضی و البته مردم و مسئولان هم قدرشناس آنانند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع در مراسم روز خبرنگار که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت، نمایندگان مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی در سالن خاتم الانبیا رشت برگزار شد اظهار داشت: یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می دارم و مناسبت خجسته روز خبرنگار را صمیمانه تبریک می گویم. 
سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد؛  نظام‌ جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است و در این نظام سیاسی مردم سالار ، رسانه ها نقشی مهم و بی بدیل دارند.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ها در ایجاد ، استمرار و تقویت مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در حاکمیت ، همواره نقش آفرین بوده ،افزود؛ در چنین شرایطی  اصحاب رسانه ضامن تقویت جمهوریت نظام اسلامی هستند.
دکتر زارع اضافه کرد:  نقش پررنگ رسانه ها در نظام های دموکراتیک و مردم سالار موجب تقویت آزادی اندیشه ، قلم و بیان می شود.
سرپرست استانداری گیلان، مطبوعات و رسانه ها را رکن موثر چهارم دموکراسی خواند و بر لزوم فراهم کردن زمینه رقابت سازنده در بین اصحاب رسانه در سطح ملی و استان گیلان تأکید و خاطر نشان کرد: امروز می توان با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات ، کیفیت تولیدات رسانه ای را پیوسته ارتقا داد.
نماینده عالی دولت در گیلان ، عنوان داشت: گیلان در پیشینه و تاریخ شکل گیری مطبوعات و رسانه ها  از پیشگامان کشور بوده و اکنون نیز در این حوزه از استان های پیشرو کشور است.
دکتر زارع تصریح کرد: اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و آموزش های عمومی در راستای توسعه یافتگی جامعه، موثر و با  صداقت، عدالت  و انصاف خود صدای رسای جامعه هستند که  البته میتوانند زمینه ساز خدمات بیشتر مسئولان شوند.
وی با اشاره به نگاه و اعتقاد دولت تدبیر و امید به اهمیت، نقش و جایگاه رسانه ها گفت: برنامه های دولت در راستای شفاف سازی بیشتراست و همه دستگاه های اجرایی باید خبرنگاران را یار و همکار و مشاوران امین خود جهت خدمت رسانی بهتر به مردم بدانند.
سرپرست استانداری گیلان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری گفت: انتظار دارم اصحاب رسانه، زمینه ساز مشارکت و حضور حداکثری مردم برای خلق حماسه ای بزرگ باشند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna