جمعه 10 فروردین 1403

 
 
صعود شهرداری لنگرود
به مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال بزرگسالان گیلان جام پسران باران 
 
صعود شهرداری لنگرود به مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال بزرگسالان گیلان
جام پسران باران/دومین پیروزی شهرداری لنگرود در مرحله پلی آف
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 در مرحله پلی آف در حال پیگیری است . رقابتهایی که تیمها برای صعود دو پیروزی داشته باشند . دو پیروزی ، که در صورت متوالی صورت نگیرد ، از سه دیدار به دست آورد .
عصرامروز چهارشنبه ۱۶مردادماه از ساعت ۱۸عصر در ورزشگاه۲۲بهمن لنگرود درحضور تماشاگران خون گرم لنگرودی دومین دیدار از مرحله پلی آف مابین تیمهای شهرداری لنگرود ودنیای فلز رشت برگزار شد.
این دیدار۴کوارتر متفاوت داشت 
کوارتر اول و چهارم متعلق به میزبان بود و کوارتر دوم وسوم رامیهمان از آن خود کرد ، تیم دنیای فلز یکی اززیباترین بازیهای خودرا مقابل تیم یکدست و با تکنیک شهرداری لنگرود به نمایش گذاشت و تا کوارتر سوم از میزبان پیش بود ولی تیم شهرداری در کوارتر۴، بازی متفاوتی به نمایش گذاشت و اختلاف امتیاز ایجاد شده را جبران و در نهایت با نتیجه ۶۱-۷۲ پیروز دیدار شد و اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لقب گرفت.
 

 

اصغر قاسمیان ناظر این دیدار با همکاری محمد شمالی سرداور ،حمیدرضا سلیمانی و سعید آزاد داور اول و دوم این دیدار راقضاوت کردند .
شاهین مومن نژاد(ناظر فنی و رئیس کمیته داوران رشت)حضور داشتند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna