پنج شنبه 9 فروردین 1403

                دیدار جامعه ورزش گیلان

از اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران در بندرانزلی
 

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان :

دختران بسکتبال ایران سفیران ورزشی و فرهنگ ایرانی اسلامی هستند.

امروز برای تبریک روز دختر و خداقوت در محضر بانوان بسکتبال هستیم .

 

سرویس ورزشی موج برنا - تیم ملی هر کشور معرف غرور و افتخار ملتهاست . بدون شک این غرور و افتخار از آن ملتی است که دختران و پسران ، مردان و زنان سرزمینش با افتخار با حفظ موازین اخلاقی و مذهبی در میادین بین المللی حاضر می شوند .

اردوی تیم ملی بانوان بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در بندرانزلی 

خبر کوتاه اما جالب و تاثیر گذار بود . جالب از این بابت که فرصت خوبی برای حضور تیم بزرگ و پرتلاش و افتخار تیم ملی بانوان بسکتبال و از سوی دیگر می شد فرصتی را برای دیدار تیمها ، مربیان و بازیکنان از این فرصت استثنایی استفاده کنند . 

به هر تقدیر تیم ملی بسکتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران با حضورشايسته متشرعی سرمربی تيم ملی ، شبنم كلاهي سرپرست تيم ، آيلين ملكيان به عنوان مدير فنی ، راستكار و سرور روانی پور نيز مربيانی هستند كه در كنار متشرعی ملی پوشان بسكتبال ايران را زير نظر خواهند داشت. متشرعی 23 بازیکن را  برای یک اردوی یک هفته ای به انزلی دعوت کرده است .

پنجشنبه 13 تیرماه همزمان با میلاد  حضرت معصومه سلام الله علیها و گرامی داشت " روز دختر " جمعی از خانواده ورزش و بسکتبال گیلان متشکل از : خانم طاهره حق پرست رئیس گروه توسعه ورزش بانوان ، دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال ، ملکی نایب ریئس هیئت بسکتبال استان گیلان و محمد محزون عضو هیئت ریئسه هیئت بسکتبال گیلان ضمن حضور در تمرین عصر این تیم با اهدا گل این روز را به بازیکنان تبریک گفتند .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان :

دختران بسکتبال ایران سفیران ورزشی و فرهنگ ایرانی اسلامی هسجمتند. /امروز برای تبریک روز دختر و خداقوت در محضر بانوان بسکتبال هستیم .

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان که به اتفاق همراهان در این تمرین شرکت داشتند و ضمن اهدای شاخه گل میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و " روز دختر " را تبریک گفتند .

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان ضمن تبریک روز دختر ، افزود : از حضور تیم ملی بانوان در استان گیلان بسیار خرسندیم . هدف حضور ما عرض خداقوت و تبریک این روز به دختران غیرتمند و پرتلاش تیم ملی تبریک بگویم .

دکتر محمد رفیعی به اهمیت اخلاق ، فرهنگ و تدبیر در تیمهای ملی بسکتبال اشاره کرد و گفت : دختران بسکتبال ایران سفیران ورزشی و فرهنگ ایرانی اسلامی هستند ، نگاه جوامع مختلف اسلامی و غیر اسلامی به تلاش و همت دختران ایران و بعضا الگو برداری موجب افتخار است .

وی در ادامه افزود : امیدوارم در سایه تلاش کادر فنی و بازیکنان شاهد موفقیت های بیشتر تیمهای ملی خصوصا بانوان باشیم .

ملکی نایب ریئس هیئت بسکتبال استان گیلان هم از حضور تیم ملی بانوان  در گیلان ابراز خرسندی کرد و گفت : از ابتدای حضور تیم ملی با دستور و حمایت دکتر محمد رفیعی در اردوی تیم حاضر شدیم .

وی به اهمیت حضور تیمهای ملی در استانها اشاره کرد و گفت : بدون شک این موقعیتها موجب می شود تا برای ایجاد فضای بهتر به بازسازی و تجهیز زیر ساختها تلاش نمود و بدون شک می شود با حضور کادر فنی تیمهای ملی که نمایندگان فدراسیون هستند در جهت رفع معایب همت گمارد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna