سه شنبه 28 فروردین 1403

 

 

پیروزی خارج از خانه هیئت صومعه سرا مقابل چای رفاه لاهیجان

         در لیگ بسکتبال گیلان جام پسران باران

 

پیروزی خارج از خانه هیئت صومعه سرا مقابل چای رفاه لاهیجان

در هفته سوم دور برگشت لیگ بسکتبال گیلان جام پسران باران

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - بسسکتبال گیلان روزهای پرهیجانی را سپری می کند . لیگهای بسکتبال در بانوان و آقایان موجب شده تا علاقمندان و دوستداران این رشته خبرهای رقابتها را دنبال نماید . جدول رقابتها به گونه ای دنبال می شود که تیمها در تلاش هستند در هفته های پایانی از دور مقدماتی بتوانند حداقل امتیاز برای حضور در پلی آف را به دست آورند .

پیروزی خارج از خانه هیئت صومعه سرا مقابل چای رفاه لاهیجان در هفته سوم دور برگشت لیگ بسکتبال گیلان جام پسران باران

دومین دیدار از هفته سوم دور برگشت رقابتهای #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 با برگزاری یک دیدار در سالن شهدای لاهیجان پیگیری شد و #چای_رفاه_لاهیجان میزبان #هیئت_صومعه سرا بود .

کوارتر اول دیدار این دیدار با تلاش دو تیم برای برتری آغاز شد . لاهیجی ها که در نظر داشتند با استفاده از میزبانی تلافی شکست در صومعه سرا را با برتری در خانه جبران نمایند و در مقابل صومعه سرا هم با اتکا به بازیکنان پرتلاش خود با پیروزی در این دیدار به رسیدن به  صدر جدول می اندیشید . پس از کش و قوسهای متعدد و جابجایی در برتری ، کوارتر اول با نتیجه 10 بر 16 هیئت صومعه سرا به پایان رسید .

کوارتر دوم از ابتدا با تلاش چای رفاه لاهیجان آغاز شد و تلاش برای جبران نتیجه دنبال شد و بازی پایاپای دو تیم با برتری 13 بر 11 چای رفاه لاهیجان به پایان رسید ، اما نیمه اول با نتیجه 23 بر 27 و برتری هیئت صومعه سرا به پایان رسید .

تشابه دو تیم چای رفاه لاهیجان و هیئت صومعه سرا به میانگین سنی پایین دو تیم بوده و نکته بارز حضور بازیکنان جوان در دو تیم است که چند سالی است در کنار هم به تمرین و بازی می پردازند و حالا در دوره جوانی امیدهای یک تیم پرقدرت را برای گیلان نوید می دهند .

کوارتر سوم و در واقع آغاز نیمه دوم با تلاش دو برای تثبیت پیروزی آغاز شد . برتری 4 امتیازی صومعه سرا متزلزل به نظر می آمد و دو تیم نیمه دوم را فصل جدیدی در نظر گرفتند و علیرغم این تلاش نتیجه کوارتر سوم نتیجه کوارتر دوم تکرار شد .

کوارتر چهارم در حالی آغاز شد که اختلاف امتیاز و برتری 4 امتیازی صومعه سرا حفظ شد و کوارتر سرنوشت ، پرتلاش و هیجان پیگیری شد و نتیجه این کوارتر 22 بر 29 رقم خورد و در نهایت 4 کوارتر این دیدار با برتری 58 بر 67 هیئت صومعه سرا به پایان رسید .

اصغر قاسمیان ناظر این دیدار را با کمک شاهین مومن نژاد داور اول و نعیم حسنی خواه و سعید آزاد داور اول و دوم این بازی را قضاوت کردند .


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna