سه شنبه 29 اسفند 1402

https://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/389554/image_2019_6_26-11_8_12_848_0cD.jpg

تجلیل از هیئت ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی گیلان بعنوان هیئت برتر مروج فرهنگ پهلوانی

 

در آیین ملی نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای از هیئت
ورزشهای زورخانه ای گیلان بعنوان هیئت برتر مروج فرهنگ پهلوانی تجلیل شد.

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - در آیین ملی نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای از هیئت ورزشهای زورخانه ای گیلان بعنوان هیئت برتر مروج فرهنگ پهلوانی تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، این مراسم با حضور مسوولین وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران رسانه ملی، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، روسای هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد، قهرمانان، پیشکسوتان، خاواده شهدا و عموم مردم علاقمند فرهنگ پهلوانی و آیین های زورخانه ای در تالار قلم مرکز همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (نهاد ریاست جمهوری) برگزار شد.
بر همین اساس این آیین دارای بخش های متنوع بسیاری بود که از روسای هیئت های ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی برتر و مروج فرهنگ پهلوانی که در بحث کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر کشور پیشگام و در ترویج فرهنگ پهلوانی کوشا بوده اند، تجلیل به عمل امد.
در این همایش از علی کارگرنیا رئیس هیئت ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای استان گیلان به عنوان هیئت ورزشی برتر و مروج فرهنگ پهلوانی تجلیل شد.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna