پنج شنبه 30 فروردین 1403

https://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/389546/images.jpg

دعوت از ورزشکار گیلانی به مرحله پایانی اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره

 

برای حضور در رقابت های جهانی؛

دعوت از ورزشکار گیلانی به مرحله پایانی اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رسول آتش افروز از استان گیلان برای حضور در رقابت های جهانی به مرحله پایانی اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان کشور، ۱۴ ملی پوش به آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شدند که رسول آتش افروز نیز جزو دعوت شدگان است.
مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس، رسول آتش افروز ملی پوش شایسته تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به همراه سایر دعوت شدگان از امروز (ششم تیر ماه) در آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی که در تهران برپاست، حضور یابند.
وی ادامه داد: مرحله نهایی اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران زیرنظر کادر فنی این تیم تا ۱۱ تیر ماه در تهران ادامه خواهد یافت تا بازیکنان با آمادگی کامل در رقابت‌های جهانی حضور یابند.
وی بیان کرد: رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی ۲۰۱۹ جهان از ۱۵ تیر ماه جاری در کشور اسپانیا آغاز می‌شود که در این دوره از رقابت‌ها، ۱۶ تیم از سراسر جهان حضور خواهند یافت که در مرحله مقدماتی تیم‌های حاضر در چهار گروه با هم به رقابت می‌پردازند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna