سه شنبه 29 اسفند 1402

پیام تقدیر دکتر مصطفی سالاری از مردم استان گیلان

 

 استاندار سابق گیلان  با صدور پیامی در آخرین روز حضور خود

 در گیلان از همراهی مردم استان تقدیر و طلب حلالیت نمود.

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - استاندار سابق گیلان و مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی کشور با صدور پیامی در آخرین روز حضور خود در گیلان از همراهی مردم استان تقدیر و طلب حلالیت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ؛ متن کامل پیام دکتر مصطفی سالاری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست / آنجا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

مردم فرهیخته گیلان

روزهای شیرین خدمت به مردم در خطه گیلان پایان یافت اما این پایان با خداحافظی ختم نمی شود وآغازگر سلام دیگری است در خدمت به عموم مردم ایران. الفت بنده با مردمان این دیار بافرهنگ و حماسه آفرین به پیوندی ناگسستنی تبدیل شده است که حکایت مهری است که بر دل نشسته و بیرون نمی‌توان کرد الا به روزگاران... خداوند بزرگ را سپاس می‌گویم که توفیق خدمت به «سرزمین گیلان؛ فخر ایران عزیز» بر من عطا فرمود تا آنچه را می‌دانستم و می‌توانستم در مقطع بسیار حساس کشور برای خدمت به مردم این دیار به کار گیریم.

در طول بیست و یک ماه خدمت در گیلان تلاش کردم در چارچوب سیاستهای دولت تدبیر و امید و از طریق برنامه‌هایی از جمله اصلاح رفتارهای اداری، انضباط مالی، رفع مسائل معیشتی و اقتصادی مردم با استفاده از ظرفیت‌های درونی استان، کاهش فاصله مردم و مسوولین،توسعه زیرساخت ها، تشکیل مجمع مشترک توسعه اقتصادی، استفاده از جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی و... جهت سربلندی گیلان و گیلانیان گام بردارم و در این میان توفیقی اگر دست داد، به یقین عنایت خداوند و همدلی و همراهی یکایک شما مردم گیلان از اقشار مختلف بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،نماینده معزز ولی فقیه در گیلان، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان پرتلاش مجلس شورای اسلامی ، امامان محترم جمعه ،مدیران دستگاه‌های قضایی، امنیتی و نظارتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه و مطبوعات، موسسات مردم نهاد و فعالین اجتماعی، احزاب و همه ارکان تاثیرگذار و تصمیم گیر در استان بویژه همکاران عزیز بنده در استانداری بوده است .

داوری نهایی در باب میزان توفیق در این مدت خدمت، برعهده مردم گیلان است اما خدا را شاهد می گیرم که از همه توانم برای کار و تلاش در این خطه از ایران عزیز بهره گرفتم و اذعان دارم به رغم توفیقات، کاستی‌هایی بسیار باقی مانده است.
از آحاد مردم عزیز گیلان که شایسته بهترین ها هستند به خاطر همه‌ محبت‌های بی‌شائبه‌شان، صمیمانه تشکر می‌کنم و از قصورهای خویش در برابر بزرگی آنان حلیت می‌طلبم و اطمینان دارم؛ فردای گیلان، روشن تر از پیش رقم خواهد خورد.

مصطفی سالاری

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna