پنج شنبه 9 فروردین 1403
 
 
تیم جوانان عادلی صومعه سرا
قهرمان نیم فصل لیگ بانوان گیلان جام دختران باران 
 
 
تیم جوانان عادلی صومعه سرا قهرمان نیم فصل لیگ بانوان گیلان جام دختران باران 
/لیگ بسکتبال بانوان با حضور هشت تیم در حال پیگیری است .
 
 
 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال در دو قسمت بانوان و آقایان در گیلان پیگیری می شود و هیجان رقابتها برای تصاحب رده های بالایی جدول موجب جذابیت بازیها شده است .
#لیگ_بسکتبال_بانوان_گیلان_جام_دختران_باران_98 در هفته هفتم هم با میزبانی آرنا کاظمی در سالن تختی خمام و چهار دیدار برگزار شد . با برگزاری رقابتها در این هفته نیم فصل به پایان رسید و تیم جوانان عادلی صومعه سرا عنوان قهرمانی در نیم فصل را به نام خودش ثبت کرد . 
 
                                                                       🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀
لیگ بسکتبال بانوان گیلان (جام دختران باران) به نیم فصل رسید.
 
جمعه 10 خرداد ماه 98 دور هفتم از مرحله رفت سومین دوره لیگ بسکتبال بانوان گیلان به میزبانی آرنا کاظمی و‌ در سالن تختی خمام برگزار شد ونتایج دیدار های انجام شده به شرح زیر است : 
 
تیم #هایپر_رشت که با تیمی جوان در این رقابتها حضور دارد و شش دیدار گذشته خود را واگذار کرده بود ، همچنان پرتلاش در این رقابتها به مصاف آرنا کاظمی رفت .
تیم #آرنا_کاظمی هم با سه پیروزی و سه شکست و کسب 9 امتیاز با تفکر پیروزی در این دیدار به دنبال تعقیب تیمهای بالا جدول است .
در اولین دیدار هایپر رشت در مصاف با تیم آرنا کاظمی با نتیجه 31 بر 69 مغلوب شد .
تیم جوانان #جوانان_عادلی_صومعه سرا با جوانانی که این روزها پس از ممارست و تلاش طی سالهای گذشته امروز تیم باتجربه ای است و ماحصل این تلاش شش پیروزی پیاپی در لیگ 98 است ، برای کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل به مصاف حریف خود رفت .
#چای_رفاه_لاهیجان هم با سه پیروزی و سه شکست و 9 امتیاز در اندیشه حضور در رده های بالای جدول است و برای پیروزی در دیدار مقابل تیم صدر جدولی کار سختی در پیش خواهد داشت .
در دومین دیدار تیم جوانان عادلی صومعه سرا با نتیجه ۶۸ بر ۶۱ تیم چای رفاه لاهیجان را مغلوب کرد .
 
تیم #روشن_رشت هم که با پنج پیروزی و یک شکست و 11 امتیاز تنها تعقیب کننده جوانان عادلی صومعه سراست ، برای تثبت موقعیت خود با تفکر پیروزی در این دیدار به میدان رفت .
تیم #هیئت_تالش هم که اولین حضور بانوان را در لیگ استان تجربه می کند با حضوری موفق در اولین حضور با سه پیروزی و سه شکست و کسب 9 امتیاز در نیمه بالایی جدول قرار دارد .
در سومین دیدار تیم روشن با نتیجه ۶۰ بر ۵۶ تیم تالش را از پیش رو برداشت .
 
تیم #استودیو_برنز_لاهیجان هم با 4 پیروزی و 2 شکست و کسب 10 امتیاز از تعقیب کنندگان بالای جدولی است و با تفکر پیروزی سعی در حفظ جایگاه خود دارد.
تیم #ملوان_نیروی_دریایی_بندرانزلی هم از تیمهای تازه وارد لیگ است و با حضور جوانان خود در اولین حضور تلاش خود را برای حضور در لیگ به کار گرفته است .
در چهارمین تیم استودیو برنز لاهیجان در رویارویی با تیم ملوان نیروی دریایی  بندر انزلی با نتیجه ۷۲ بر ۲۸ پیروز میدان شد .
خانم ها یعقوبی ، هوشنگی ، بیگدلو ، مختاری ، ادیب ، توپچی نژاد ، دیبا و کاظم زاده قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.
 
خانم ملکی نائب رئیس هیئت بسکتبال استان گیلان و خانم کاظمی مسئول کمیته مسابقات هیئت بسکتبال استان و همچنین خانم عبدالله زاده ناظر این دوره از مسابقات،در سالن برگزاری این رقابت ها حضور داشتند.
 
 
دور اول از مرحله برگشت این مسابقات روز جمعه ۲۴ خرداد ماه به میزبانی تیم صومعه سرا برگزار خواهد شد .
 
در این دوره از لیگ بسکتبال بانوان گیلان، هشت تیم هایپر رشت ، روشن رشت ، آرنا کاظمی ، تالش ، ملوان نیروی دریایی بندر انزلی ، جوانان عادلی صومعه سرا ، چای رفاه لاهیجان ، استودیو برنز لاهیجان به صورت دوره ای رفت و برگشت و متمرکز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna