پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پیروزی پسران والیبال ایران در اولین دیدار جام ملتهای والیبال مقابل ایتالیا

 

پیروزی پسران والیبال ایران در اولین دیدار جام ملتهای والیبال مقابل ایتالیا در چین

/کولاکوویچ: با نگاه به آینده دنبال بهترین نتیجه هستیم

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - لیگ ملتهای 2019 که دو سالی است با این عنوان آغاز شده است در هفته اول با میزبانی چینی ها آغاز شد و تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که نیم نگاهی به جوانگرایی در کنار باتجربه ها دارد در اولین دیدار از ساعت 12:30 امروز جمعه 10 خرداد به مصاف تیم ایتالیا رفت .

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در دست اول کمی دست پاچه عمل کرد و 25 بر 20 بازی را واگذار کرد .

در دست دوم کلاکویچ دست به تغییرات زد و این تغییر موجب شد اولین برتری ایران در این دیدار با نتیجه 25 بر 23 رقم خورد .

در دست سوم هم جوانان ایران با یک بازی برتر و البته حساب شده در دفاع ، حمله و حفظ و حمایت مهاجم به برتری 25 بر 23 رسیدند .

در دست چهارم هم عملکرد خوب جوانان شایسته ایران دست به کار بزرگی زدند و به مانند دست دوم و سوم با برتری 25 بر 23 به برتری دست یافت تا این دیدار با برتری 3 بر یک ایران در اولین دیدار رقم بخورد .

با این وجود و اولین پیروزی امید می رود ایران با یک شروع خوب نتایج خوبی را برای صعود تا مرحله نهایی کسب نماید .

کولاکوویچ: با نگاه به آینده دنبال بهترین نتیجه هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری شروع مسابقات لیگ ملت های 2019 حاضر شد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری  گفت: به خاطر شرایط میزبانی خوب از چینی ها ممنونم. ما در این مسابقات با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خودمان شرکت می کنیم. با نگاه به آینده دنبال کسب بهترین نتیجه در این مسابقات هستیم. تیم هایی که اینجا هستند همه خوب هستند. بازی اول ما با ایتالیا یک کشور بزرگ در والیبال است و همیشه بازی با تیم های مختلف برای ما آموزنده است. من فکر می کنم شرایط تیم ها به هم نزدیک است. هر تیمی برای پیروزی در میدان ظاهر می شود و باید بجنگید تا بهترین نتیجه را بگیرد.


 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna