سه شنبه 29 اسفند 1402

 

 

حضور مریم پیله ور نماینده موسسه مردم نهاد باغ بهار

در دیدار شاعران با رهبر انقلاب؛
 
حضور مریم پیله ور نماینده موسسه مردم نهاد باغ بهار در دیدار
شاعران با رهبر انقلاب /دیدارصمیمانه شاعران با مقام معظم رهبری 
 
 
 
 
 
 
 
 
سرویس فرهنگی موج برنا -  بیت مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان شاهد حضور مشتاقان طیفهای مختلف اجتماعی است و از مقامات کشوری و لشکری تا هنرمندان ، دانشجویان و طیفهای مختلف اجتماعی حضور می یابند و در این میان شاعران هم حضوری مستمر و البته پورشور و متفاوت دارند .
امسال هم طبق سنت هرساله در شب میلاد امام حسن (ع) تعدادمحدودی از شاعران برگزیده ملی به دیدار رهبرانقلاب در مهمترین شب شعر سالانه ادبی کشور دعوت می شوند و دبیر انجمن ادبی باغ بهار تنها بانوی گیلانی حاضر در نشست امسال بوده است.
این دیدار که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطار آغاز شد و به شعرخوانی شاعران جوان و پیشکسوت و گفتگوی صمیمانه با مقام معظم رهبری اختصاص داشت و شاعران ضمن خواندن چند بیتی از اشعار خود ، کتابهای ادبی و شعر خود را به ایشان تقدیم کردند .
 
شایان ذکر است مریم پیله ور موسس سمن و دبیر انجمن ادبی #باغ_بهار برگزیده جشنواره های معتبر استانی و ملی من جمله جشنواره بین المللی شعر تقریب بوده و به زودی کتاب مستقلی از سروده های این شاعر جوان گیلانی به دست چاپ سپرده خواهد شد.
 
موسسه #باغ_بهار چندی پیش همایش #شعر_اردی بهشتی را برگزار کرده است و در #خرداد ماه کارگاه #الفبای_شعر را با حضور #آرش_علیزاده برگزار خواهد کرد .

 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna