چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پیروزی هیئت بسکتبال کوچصفهان مقابل هیئت رودسر

 در لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

 

پیروزی هیئت بسکتبال کوچصفهان مقابل هیئت رودسر در

چهارمین دیدار هفته چهارم لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - روزهای پرهیجان بسکتبال گیلان ادامه دارد و رقابتهای هفته سوم ، چهارم و پنجم بعداز افطار حال و هوای خاصی دارد . رقابتهای هفته چهارم #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 با برگزاری یک دیدار در چهارمین دیدار هفته چهارم و در سالن 22 بهمن کوچصفهان پیگیری شد و هیئت کوچصفهان میزبان هیئت رودسر بود .

#هیئت_کوچصفهان که تا هفته سوم با یک شکست به دنبال تثبیت موقعیت خود در جدول بوده است به اولین پیروزی در دیدار خانگی می اندیشید .

#هیئت_رودسر هم با دو شکست در اول و سوم رقابتها به دنبال ثبت اولین پیروزی خود در این دیدار بوده است و به مصاف میزبان خود رفت .

کوارتر اول این دیدار از ابتدا با تلاش دو تیم در ثبت برتری در این دیدار آغاز شد و برتری نسبی بین دو تیم متغیر بوده و تا ثانیه های آخر کوارتر اول تلاش دو تیم ادامه داشت و این کوارتر با تساوی 15 بر 15 به پایان رسید .

کوارتر دوم با تلاش مضاعف کوچصفهانیها برای پیروزی در این دیدار خانگی آغاز شد و در مقابل رودسریها نتوانستند از حملات خود نتیجه بگیرند ودر کسب نتیجه موفق نبودند تا کوارتر دوم با برتری 19 بر 8 کوچصفهانیها به پایان برسد و در نهایت این نیمه با برتری 34 بر 23کوچصفهان به پایان رسید .

کوارتر سوم با رویکرد تلاش رودسرها آغاز شد و توانستند از موقعیتها استفاده کنند و در مقابل میهمان ضریب خطای بیشتری داشت و ماحصل این تلاش با برتری 16 بر 21

به پایان رسید .

کوارتر چهارم هم با تلاش دو تیم برای ثبت برتری آغاز شد برتری نسبی برای مالکیت ، تصاحب توپ و امتیاز بین دو تیم متغیر بود و در نهایت این کوارتر هم با دومین پیروزی در کوارتر با رودسریها بود که در نهایت با برتری 13بر 17 پیروز نیمه دوم باشند اما این دیدار مهیج در نهایت با پیروزی  63 بر 61 هیئت کوچصفهان به پایان رسید .

اصغر قاسمیان ناظر این دیدار با کمک سعید حیدری سرداور ، شاهین مومن نژاد و سعید دیده وری داور اول و دوم این بازی را قضاوت کردند .

حواشی این دیدار :

*از نکات جالب این دیدار می توان به بازیکنان دو تیم اشاره کرد که هیئت کوچصفهان با 10 بازیکن و هیئت رودسر با 7 بازیکن پا به این میدان گذاشتند .

*استقبال علاقمندان به بسکتبال کوچصفهانی در این دیدار هم مشهود بود .

 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna