پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

پیروزی هیئت بسکتبال لنگرود مقابل ملوان نیروی دریایی بندرانزلی

             در هفته چهارم لیگ بسکتبال مردان گیلان

 

پیروزی هیئت بسکتبال لنگرود مقابل ملوان نیروی دریایی بندرانزلی

در هفته چهارم لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 در هفته چهارم و سومین دیدار هفته پیگری شد و هیئت بسکتبال لنگرود در سالن شهدای لنگرود و از ساعت 21 میزبان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی بود .

#هیئت_بسکتبال_لنگرود پس از چند سال دوری از مسابقات با ترکیبی متشکل از لنگرود و چند بازیکن از شهرهای دیگر و البته شهریار کریمی مربی تیمهای پایه تیم ملی و دامون ساده  با دو پیروزی در هفته اول و دوم رقابتها در تفکر صدرنشینی در گروه است به مصاف ملوانان رفت .

#ملوان_نیروی_دریایی_بندرانزلی هم با دو پیروزی و یک شکست به مصاف میزبان خود رفت . ملوانان که از چند سرباز غیربومی و بازیکنان بومی سود می برد ، در این دیدار با 10 بازیکن و کاملا بومی و جوان خود به مصاف میزبان خود رفت .

این دیدار با حضور پورشور علاقمندان بسکتبال پرشور و هیجان آغاز شد و کوارتر اول این دیدار تحت تاثیر حامیان خود پورشور آغاز شد و تلاش لنگرودیها با برتری 26 بر9 در کوارتر اول خاتمه یافت .

کوارتر دوم با تغییر در بازیکن و سیستم بازیکنان آغاز شد و از سوی دیگر تسلط و آشنایی بیشتر با جو بازی بازی مهیجی را برای تماشاگران به نمایش گذاشت و کوارتر دوم با برتریی 12 بر 9 ملوانان به پایان رسید ، اما هیئت لنگرود با برتری 35 بر 21 نیمه اول را به رختکن رفت .

کواتر سوم هم با نمایش متوازن دو تیم همراه بود و برتری نسبی در کنار برتری دو تیم در سایه ثانیه ها حساسیت و البته جذابیت بازی را بیشتر می کرد و ماحصل تلاش دو تیم با برتری 14 بر 11 لنگرودیها به پایان رسید .

کوارتر چهارم با تلاش دو تیم برای برتری در این دیدار آغاز شد و هرچند لنگرودیها اندوخته خوبی از کوارتر اول و البته حمایت هواداران خود داشتند ، اما هر دو تیم تا آخرین ثانبه های بازی تلاش خود را به کار گرفتند و نهایتا این دیدار با برتری 10 بر 13 ملوانان همراه بود و در کوارتر شماری دو تیم برابر شدند و سهم هر تیم 2 پیروزی در کوارترها بود ، اما در نهایت این دیدار با برتری 59 بر 45 هیئت بسکتبال لنگرود به پایان رسید و با کسب این پیروزی و سومین پیروزی 6 امتیازه شد .
 

سیامک نصرالله زاده ناظر این دیدار با کمک اصغر قاسمیان سرداور این دیدار و کمک سعید حیدری داور اول و حمیدرضا سلیمانی داور دوم این دیدار را قضاوت کردند .


 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna