پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

     لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

با برتری مهندسین گیلان مقابل اسلم اسپرت رضوانشهر

 

اولین دیدار لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

با برتری مهندسین گیلان مقابل اسلم اسپرت رضوانشهر

 

سرویس رزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال بانوان و مردان استان گیلان هیجان این روزهای بسکتبال را افزایش داده است . لیگ بسکتبال بانوان با هشت تیم و مردان در یازده تیم و دو گروه در حال پیگیری است .

اولین دیدار هفته چهارم #مهندسین_گیلان ، #اسلم_اسپرت_رضوانشهر

#لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 با برگزاری یک دیدار در سالن شش هزار نفره شهدای رشت پیگیری شد .

#مهندسین_گیلان با دو شکست در هفته دوم و سوم این رقابتها به دنبال پیروزی در دیدار خانگی بود . مهندسین گیلان که در پستهای مختلف باریکنان با تجربه ای دارند و البته چند جوان جویای نام هم این روزها مهندسین گیلان را مراهی می کنند با هدایت #حاج_علی_محمد_خانمحمدی بازیهای خوبی را به نمایش گذاشتند .

#اسلم_اسپرت رضوانشهر هم با دو شکست در هفته اول و سوم به ادامه رقابتها امیدوار است . #رضا_قاسمی خواه مربی جوان این تیم با ترکیبی از جوانان جویای نام روزهای خوبی را پیش رو دارند و در حال حاضر هم مهارتهای فردی و گروهی خود را به نمایش می گذارند و در آینده از این تیم بیشتر خواهیم شنید .

کوارتر اول این دیدار با تلاش دو تیم برای برتری آغاز شد و البته حضور بازیکنان مسلط در شوتهای منطقه ای و سه امتیازی و برتری قامت و البته بازی هماهنگ موجب شد کوارتر اول با برتری 27 بر 9 مهندسین گیلان به پایان رسید .

کوارتر دوم هم با پرسرعت و البته هیجان پیگری شد و تلاش جوانان رضوانشهر نتوانست در کسب نتیجه موثر باشد و نهایتا این کوارتر هم با برتری 21 بر9 و نیمه اول هم با برتری 48 بر 18 مهندسین گیلان به پایان رسید .

کوارتر سوم  با تلاش دو تیم برای کسب پیروزی در این دیدار آغاز شد و دقایق اول کوارتر سوم برتری نسبی بین دو تیم جابجا می شد و در ادامه مهندسین بر بازی مسلط شدند و هرچند نتایج رضوانشهر نسبت به کوارتر اول و دوم بهتر بود ، اما با برتری 22 بر 13 مهندسین گیلان به پایان رسید .

کوارتر چهارم هم بازی جذاب و پرسرعتی از دو تیم را حاضران شاهد بودند و تلاش دو تیم با برتری 27 بر 15 در این کوارتر و نهایتا 97 بر 46 در این دیدار با مهندسین گیلان به پایان رسید تا مهندسین گیلان اولین پیروزی خود را ثبت کنند .

ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار با کمک سیدرضا مقیمی سرداور ، هومن زرافشان داور اول و سعید شفقتی داور دوم این بازی را قضاوت کردند .

 

 

 

 

 

 




 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna