جمعه 31 فروردین 1403

 

هفتمین دیدار هفته سوم لیگ بسکتبال گیلان

با برتری ملوان نیروی بندرانزلی مقابل مهندسین گیلان

 

هفتمین دیدار هفته سوم لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران

باران  با برتری ملوان نیروی بندرانزلی مقابل مهندسین گیلان

 

 

 


سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال استان گیلان از جمله محدود استانهایی است که در تکاپوی فعالیتهای بسکتبالی می کوشد . از سویی اعزام تیمها در مسابقات رده های سنی و از سویی دیگر لیگهای کشوری که با 5 نماینده توانست حضورش را در فعایتهای خانواده بسکتبال ایران به اشتراک بگذارد .

این روزها لیگ بسکتبال بانوان و مردان در حال برگزاری است ، لیگی که از ابتدا و از نام گذاری نسل نو بسکتبال سرچشمه می گیرد ، #لیگ-دختران_باران و #لیگ_پسران_باران با هدف حمایت از نسل جوان و نوپای گیلان برگزار می شود .

هفتمین دیدار هفته سوم لیگ بسکتبال گیلان با برتری ملوان نیروی بندرانزلی مقابل مهندسین گیلان

هفتمین دیدار #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 در سالن شهید انصاری بندرانزلی برگزار شد و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی میزبان مهندسین گیلان بود .

#ملوان_نیروی_دریایی_بندرانزلی در حالی به مصاف حریف خود رفت که با یک پیروزی مقابل #اسلم_اسپرت_رضوانشهر و شکست مقابل #عقاب_تالش در اندیشه سر و سامان دادن به موقعیت خود در جدول بود . ملوانان که فصل را در غیاب سربازان خود آغاز کرده بود و در اولین دیدار با بازیکنان جوان و بومی خود به میدان رفته بود ، با ترکیبی کامل شده پا به میدان گذاشت .

#مهندسین_گیلان هم که با چند بازیکن جوان در کنار بازیکنان با تجربه خود #جواد_جهانی در پست 4 و 5 و البته #مهرشاد_عبادتکار که هم در شوتهای منطقه ای و سه امتیازی صاحب سبک است و البته وحید غفارنژاد ، سعید امین زاده ، وحید امیری و حجت قاسمیان با هدایت حاج علی محمد خانمحمدی که این روزها در معیت تیم ملی جوانان است و هدایت تیم مهندسین گیلان را برعهده دارد به مصاف ملوانان رفت تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه بتوانند انگیزه های حضور خود را بالا ببرد .

کوارتر اول این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم در اندیشه بررسی نقاط قوت و ضعف هم بودند و این موقعیت موجب شد در کوارتر اول برتری نسبی با دو تیم همراه باشد و تلاش دو تیم با برتری 18 بر 12 ملوانان به پایان رسید .

کوارتر دوم با عزم مهندسین گیلان برای تغییر نتیجه آغاز شد و تلاش بازیکنان و به ثمر نشستن حملات و البته ضریب اشتباه کمتر موجب شد ماحصل این تلاش با برتری 16 بر 13 به پایان رسید ، اما اندوخته ملوانان در کوارتر اول موجب شد تا ملوانان نیمه اول را با برتری 31 بر 28 به رختکن برود .

کوارتر سوم بیشتر از کسب نتیجه با ضریب اشتباهات و از دست دادن توپ توسط دو تیم سپری شد و در پایان نتیجه خفیف 10 بر 7 برای ملوان نیروی دریایی رقم خورد .

کوارتر چهارم برای هر دو تیم جنبه مرگ و زندگی داشت و یک بازی خوب می توانست تیم برنده را معرفی نماید . با توجه به نتیجه نزدیک 41 بر 35 پیروزی برای هر دو تیم دور از دسترس نبود . تلاش مهندسین گیلان از یک سو و تلاش ملوانان برای کسب پیروزی خانگی از سوی دیگر به حساسیت بازی افزود .

تلاش دو تیم برای برتری تا ثانیه های پایانی ادامه داشت و برتری نسبی دو تیم نزدیک 19 بر 20را برای مهندسین گیلان رقم زد تا دو تیم در پیروزی در کوارترها به تساوی برسند ، اما در نهایت تلاش دو تیم در چهار کوارتر ، این دیدار با برتری 60 بر 55 ملوان نیروی دریایی بندرانزلی رقم خورد .

سیامک نصرالله زاده ناظر این دیدار با کمک هومن زرافشان سرداور ، شاهین مومن نژاد و امیرحسین دیده وری داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند .

حواشی دیدار ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با مهندسین گیلان

* #ناخدا_سلیمی رئیس تربیت بدنی ناوگان شمال کشور از ابتدای این دیدار در سالن حضور داشتند و تا پایان تیم را همراهی کردند .

* #نادر_راستکردار از حامیان بی ادعا ورزش و حامی بسکتبال خصوصا بانوان در این دیدار حضور داشتند .

*پس از حضور #حمید_گیلزاد پیشکسوت بسکتبال و ورزش گیلان به عنوان مدیر تیم ملوان ، محمدعلی رضازاده #محمود_مظفری دیگر پیشکسوت بسکتبال را به عنوان بدنساز با تیم همراه می سازد . رضازاده حضور ایشان را در راستای مکتب احترام به پیشکسوت در باشگاه ملوان برمی شمارد . 

*حمید گیلزاد ، سهراب گیلان نژاد و تعدادی از پیشکوستان بندرانزلی و بازیکنان و تیمهای حاضر در لیگ و علاقمندان بسکتبال از ویژگیهای این دیدار بوده است .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna