شنبه 1 اردیبهشت 1403

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/379616/image_2019_5_9-10_46_58_586_8ku.jpg

دو گیلانی در مسابقات کاراته پلیس های جهان شرکت می کنند

 

دو کاراته کار گیلانی به همراه تیم ملی کاراته پلیس ایران

در رقابت های جهانی شرکت می کنند.

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - دو کاراته کار گیلانی به همراه تیم ملی کاراته پلیس ایران در رقابت های جهانی شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: کسری عبداللهی و امین راسخی با به عضویت درآمدن در تیم کاراته پلیس ایران، به همراه این تیم در مسابقات کاراته قهرمانی پلیس های جهان حضور خواهند یافت.
سعید عزیزی افزود: بر این اساس ، اولین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم کاراته پلیس ایران با حضور رزمی کاران این رشته در قم برگزار شد که در نهایت کسری عبداللهی و امین راسخی از گیلان به عضویت تیم پلیس ایران درآمدند.
وی ادامه داد: این دو ورزشکار و کاراته کار شایسته گیلانی به همراه سایر اعضای تیم کاراته پلیس ایران در تمرینات آماده سازی این تیم حضور خواهند یافت تا با آمادگی کامل در رقابت های کاراته قهرمانی پلیس های جهان شرکت کنند.
وی بیان کرد: رقابت های کاراته قهرمانی پلیس های جهان شهریورماه سال جاری با حضور زبده ترین کاراته کاران پلیس کشورهای مختلف در شهر چنگدو چین برگزار و در نهایت برترین کاراته کاران پلیس و همچنین تیم های برتر این مسابقات انتخاب می شود.
مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم که کسری عبداللهی و امین راسخی دو کاراته کار شایسته گیلانی به همراه تیم کاراته پلیس ایران در رقابت های جهانی بدرخشند و با کسب مدال های خوشرنگ ، عنوان قهرمانی جهان را نیز تصاحب کنند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna