پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
 
پیروزی درفک گل بند رشت مقابل هیئت کوچصفهان
در لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران
 

پیروزی خارج از خانه درفک گل بند رشت مقابل هیئت کوچصفهان

در هفته دوم دور رفت لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

 
 
سرویس ورزشی موج برنا - در ادامه مسابقات #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98  ، تیم #هیئت_کوچصفهان در سالن #22بهمن کوچصفهان میزبان #درفک_گلبند_رشت بود .
#هیئت_کوچصفهان با تیمی متحول شده و جوان به مصاف حریف قدرتمند خود #درفک_گلبند_رشت رفت . کوچصفهان همیشه از بازیکنان مستعد در پستهای مختلف بهره مند بوده است ، بازیکنانی که در شوتهای منطقه ای و سه امتیازی صاحب سبک بوده اند .
#درفک_گلبند_رشت هم با ترکیبی از با تجربه ها که بعضا سن خوبی برای رشد بیشتر دارند در مسابقات حضور دارند . بازیکنانی که از رده نونهالی و نوجوانی با این تیم رشد کرده اند و امروز در کنار یک مربی جوان بخت خوبی برای بازی بهتر دارند .
 
#هیئت_کوچصفهان هرچند دیر تشکیل شد اما سعی کرد در گردونه مسابقات قرار بگیرد و از قافله عقب نباشد . سابقه بازیکنان مستعد و سخت کوش امید تشکیل یک تیم خوب را در این منطقه می داد ، تیمی که در گذر زمان حرفهایی برای گفتن داشته باشد .
کوارتر اول در دقیقه اول کوارتر اول متعادل بود و رفته رفته تیم قدرتمند درفک گلبند رشت بر بازی مسلط شد و کوارتر اول 20 بر 7 با برتری میهمان به پایان رسید .
کوارتر دوم با تلاش کوچصفهانیها برای جبران نتیجه آغاز شد ، اما قدرت تیمی و انفرادی درفک گلبند رشت و البته نیمکت قوی اجازه عرض اندام نداد و کوچصفهانیها در اولین دیدار خود غافلگیر شدند و کوارتر دوم با براری 8 بر 22 و در نهایت برتری 42 بر 15 در نیمه اول برای درفک گلبند رشت رقم خورد .
کوارتر سوم تلاش کوچصفهانیها و بخت بد آنها برای نگرفتن نتیجه توامان برتری 28 بر 9 را برای میهمان رقم زد .
کوارتر چهارم هرچقدر برای درفک گلبند رشت اهمیت نداشت ، اما کوچصفهانیها انتظار این نتیجه را نداشتند و تمایل داشتند تا با کم کردن فاصله نتیجه بخت ادامه بازیها را از دست ندهند و ماحصل این تفکر نتیجه 19 بر 8 برای میهمان بود تا این دیدار در نهایت تلاش دو تیم با برتری ۸۹ بر ۳۲ رقم بخورد و درفک گلبند رشت تا 2 امتیاز بیرون از خانه به ادامه بازیها بیندیشد .
ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار با کمک اصغر قاسمیان سرداور ، شاهین مومن نژاد و حمیدرضا سلیمانی داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند .
حواشی این دیدار :
* حضور کوچصفهان با پیشینه حضور همیشگی در مسابقات در حاله ای از ابهام بود که با پیگیری هیئت کوچصفهان به مسابقات رسید .
*حضور تماشاگران علاقمند مثل همیشه جالب توجه بود که نزدیکی سکوها با زمین بازی موجب تبادل احساسات می شود .
* علیرقم برتری و تسلط بر بازی درفک گلبند رشت یک دیسکالیفه ، فول فنی و غیرورزشی داشته است .
 
 






 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna