سه شنبه 29 اسفند 1402

 

بخش کودک کتابخانه عمومی زنده یاد فرشید احمدی رستم آباد افتتاح شد

 

همزمان با تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛

بخش کودک کتابخانه عمومی زنده یاد فرشید احمدی رستم آباد افتتاح شد

 

 

سرویس فرهنگی موج برنا - همزمان با تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛ بخش کودک کتابخانه عمومی زنده یاد فرشید احمدی رستم آباد افتتاح شد مراسم افتتاح بخش ویژه کودک کتابخانه عمومی زنده یاد فرشید احمدی رستم آباد و تقدیر از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین، اعضا و کتابداران کتابخانه عمومی زنده یاد فرشید احمدی برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان ، در این مراسم ویژه که با حضور محمد فکور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار؛ حجت الاسلام حسین مالکی امام جمعه رستم آباد؛ رمضانعلی ملکی وسعیده قاسمی عضو شورای شهر رستم آباد؛ خشنود ضیایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رستم اباد، جمعی از کودکان و مادران عضو کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار و کتابداران این کتابخانه برگزار شد ضمن تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، بخش کودک کتابخانه عمومی زنده یاد فرشید احمدی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار در ابتدای این مراسم بیان اینکه ایجاد و توسعه بخش کودک در هریک از کتابخانه های شهرستان یکی از مهم ترین دغدغه های ما بشمار می آید، اظهار داشت: اگر در آینده بخواهیم جمعیت کتابخوان داشته باشیم لازمه اش این است که امروز در این حوزه سرمایه گزاری کنیم تا به فرموده مقام معظم رهبری کاری کرده باشیم که در آینده، کتاب از دست جوانان ما نیافتد.
1111
محمد فکور اضافه کرد: به همین منظور در 29فروردین  بخش کودک در کتابخانه عمومی  زنده یاد فرشید احمدی رستم آباد راه اندازی شد تا با ایجاد این بخش فضایی را برای حضور کودکان و والدین و مطالعه کتابها و مجلات حوزه کودکان فراهم کرده باشیم.
وی همچنین به طراحی فضا و تجهیزات جدید اختصاص یافته برای این بخش ویژه نیز اشاره کرد و افزود: استفاده از رنگ های مختلف در محیط و تجهیزات کتابخانه ای به منظور ایجاد محیطی شاد و بانشاط برای کودکان انجام شده است.
گفتنی است در پایان این مراسم از اعضای فعال و برگزیده هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهر رستم آباد تجلیل و لوح یادبود جشنواره به ایشان اهدا شد.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna