سه شنبه 29 اسفند 1402

 

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پایا 

یک دوره روانشناسی رایگان برگزار می کند .

 

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پایا به مناسبت

روز جهانی روانشناس یک دوره روانشناسی رایگان برگزار می کند .

 

 

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - تحولات اجتماعی و صنعتی شدن از یک سو و فضای مجازی و اینترنت از سوی دیگر موجب شده تا زندگی ما دست خوش اتفاقت و تحولاتی شود که به اجبار با مسائل و مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کنیم . بسیاری از تحولات و دگرگونی های اطراف ما با توسعه سیطره آنچه که گفتتیم تغییر یافت و بسیاری از این مشکلات و احتمالا اختلالات با یک گفتمان ساده مرتفع می شود .

رواشناسی را بهتر بشناسیم ، روانشناسی از یک گفتمان ساده تا یک تحول

در طول زندگی تجربیات ما ماحصل اتفاقاتی است که تجربه می کنیم . ازآ راه رفتن ساده تا دوچرخه سواری و هزاران تجربه زندگی از بزرگترها درس می گیریم . آیین دوست یابی ، فعالیتهای اجتماعی و حتی انتخاب همسر از تعاملات سازنده و مشاوره های بزرگ نشات می گیرد .

اما بعضا اتفاق می افتد که برای یک اتفاق ساده و یک انتخاب  صحیح نیازمند مشاوره ای هستیم تا در ادامه مسیر ما را راهنمایی کند . این انتخاب می تواند رشته تحصیلی ، یک ارتباط نادرست و راه خلاصی از آن باشد و یا ایجاد یک ارتباط بهتر با والدین ، والدینی که در گسترده زندگی ماشینی نیازهای جسم و روح خود و خانواده را فراموش کرده باشند .

روانشاسی یا مشاوران روانشناس را بهتر بشناسیم 

در تعاریف خودمانی نسل امروز باور غلط در خصوص مبحث روانشاسی و مشاورات روانشناسی با مقوله اعصاب و روان به بیراهه رفته است . حتما شما هم با افرادی برخورد کرده اید که در صورت نیاز به مشاوره تعبیر اشتباه خود را تکرار می کنند . در صورتی مشاورات روانشناسی در بسیاری از موارد با روان شناختی همراه بوده و با شناخت درست از موضوع و طرح یک گفتمان مرتفع گردیده است . با عنایت به اینکه هیچ دارویی تجویز نشود ودر بسیاری از موارد باید گفت که با شناخت موضوع و اقدام به موقع می توان جلو یک مسیر اشتباه گرفته شود و همان شود که نوش دارو قبل از مرگ سهراب باشد .

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پایا به مناسبت روز جهانی روانشناس یک دوره روانشناسی رایگان برگزار می کند .

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پایا به مناسبت روز جهانی روانشناس ، نهم اردیبهشت برای جوانان 18 تا 29 سال به منظور تروزج فرهنگ مراجعه به روانشناس و مشاور اقدام به برگزاری یک دوره رایگان می نماید .     

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna