سه شنبه 29 اسفند 1402

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/376043/image_2019_4_24-10_22_14_418_B2K.jpg

 

ورزشکار برتر و جوان منتخب گیلان تجلیل شدند

 

در مراسمی از ورزشکاران برتر و جوانان منتخب استان گیلان

                    تجلیل و تقدیر شد.

 

 

 

سرویس ورزش و جوانان موج برنا -در مراسمی از ورزشکاران برتر و جوانان منتخب استان گیلان تجلیل و تقدیر شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، در سومین جشنواره نشاط و امید، تجلیل از ورزشکاران برتر و جوانان متتخب که در سالن جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد ، از 110 ورزشکار برتر و همچنین جوانان منتخب استان گیلان تجلیل شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در جریان این مراسم گفت: جوانان و ورزشکاران گیلانی در میادین مختلف توانسته اند افتخارات زیادی را در سطوح ملی و بین المللی کسب کنند که این افتخار بزرگی برای جامعه ما محسوب می شود.
مریم بخشی افزود: به همین دلیل در سومین جشنواره نشاط و امید، از تعدادی از ورزشکاران مدال آور و همچنین جوانان نخبه دستگاه های اجرایی تجلیل خواهد شد که بر این اساس ، 86 ورزشکار مدال آور و 24 جوان نخبه دستگاه های اجرایی تجلیل می شوند.
وی ادامه داد: این جوانان و ورزشکاران در شرایط بسیار سخت و همچنین با ممارست و تمرین های مستمر توانستند برای کشور و استان افتخارآفرینی کنند و پرچم ایران را در میادین بین المللی برافراشته کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به نظرسنجی قهرمان قهرمانان و چهره برتر فوتبال گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برای اولین بار برای انتخاب ورزشکار برتر و چهره فوتبالی برتر گیلان از طرح نظرسنجی توسط مردم استفاده کرده ایم تا در پایان این نظرسنجی، ورزشکار برتر و همچنین چهره برتر فوتبال این استان توسط آرای مردمی انتخاب شوند.
بخشی به وقوع سیل در تعدادی از استان های کشور نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه در روزهای اول سال با حادثه سیل در چند استان کشور مواجه بودیم که در این مراسم نیز شاهد گلریزان جامعه ورزش و سازمان های مردم نهاد گیلان برای کمک به سیل زدگان خواهیم بود.
در سومین جشنواره نشاط و امید که به مناسبت تجلیل از 110 ورزشکار برتر و جوانان منتخب گیلان برگزار شد، مسئولان استانی، ورزشکاران و سمن ها حضور داشتند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna