سه شنبه 29 اسفند 1402

گلریزان خادمین رضوی وهیئت پهلوانی گیلان

برای کمک به مردم سیل زده در استان گیلان

 

همزمان با میلاد علی اکبر و در آستانه نیمه شعبان،

گلریزان خادمین رضوی وهیئت پهلوانی گیلان

برای کمک به مردم سیل زده در استان گیلان   

                                                                   

سرویس فرهنگی ، ورزشی موج برنا - همزمان با میلاد علی اکبر و در آستانه نیمه شعبان ، گلریزان خادمین رضوی وهیئت پهلوانی گیلان برای کمک به مردم سیل زده در استان گیلان برگزار شد . روابط عمومی فرهنگ پهلوانی می گوید : جوانمردان گیلانی در رشت برای کمک به سیل زدگان دور هم آمدند تا با کار کوچکشان دل سیل زدگان را شاد نمایند .

روابط عمومی فرهنگ پهلوانی و زور خانه ای ؛ گلریزانی با هدف کمک به مردم سیل زده در استان های کشور در شهر رشت برگزار شد. این گلریزان توسط  کانون تربیت بدنی آستان قدس رضوی استان گیلان  و با همکاری هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان رشت در زورخانه پوریای ولی از ساعت 21 روز چهارشنبه 1398/1/28مصادف با میلاد مبارک حضرت علی اکبر (ع)  و روز جوان  برگزار گردید.

در این مراسم  حضرت حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی مدیریت محترم نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گیلان با اشاره  به برگزاری چنین مراسم های زیبایی در استان گیلان به اهمیت اشاعه فرهنگ و منش پهلوانی در بین جوانان تاکید داشتند. 

وی از مسئولین برگزاری این مراسم تشکر کردند و روز جوان رو به تمامی جوانمردان ایران زمین تبریک گفتند. در این مراسم گلریزان حسین خوشدل نیا  مسئول کانون تربیت بدنی آستان قدس رضوی استان گیلان  از حمایت های همه مردم خیر و اصناف رشت تشکر کردند و  با انجام سنت زیبای گلریزان در ورزش پهلوانی و زورخانه ای این مراسم زیبا به پایان خود رسید.                                        








 








 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna