جمعه 10 فروردین 1403

 

 

یک گام تا صعود نوجوانان شایسته بسکتبال گیلان

        در لیگ نوجوانان کشور
 
یک گام تا صعود نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت "
    نماینده بسکتبال گیلان در لیگ نوجوانان کشور
      /پیروزی مقابل میزبان شهرداری گرگان

 

سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال استان گیلان که پس از شش سال عدم حضور در لیگهای کشوری ، با حضور دکتر محمد رفیعی با 5 نماینده در لیگهای کشوری حاضر شد. 
تیم نوجوانان خانه بسکتبال رشت تنها نماینده بسکتبال  استان گیلان است که اکنون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نوجوانان کشور که به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان حضور دارد . 
نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " یا تیمهای مهرام زیتون ، شهرداری گرگان و نماینده قم هم گروه هستند .
از ابتدا به نظر می رسید نماینده گیلان کار سختی در پیش داشته باشد . مهرام زیتون تیمی متمولی که شرایط مطلوبی از قبیل تمکن مالی و شرایط تمرینی دارد .
شهرداری گرگان هم که با 4 نماینده و حضور شهرداری گرگان در لیگ برتر بارقه های امید را با قبول میزبانی برای خود قائل شد .
نماینده قم هم که در لیگ امسال ادامه روند مطلوب تیم نوجوانان سال گذشته را حفظ کرد و در لیگ امسال هم امید به صعود دارد .
نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " هم که با هدایت شهریار کریمی و محمد محجوبی و البته سخت کوشی تفکرات صعود خود را با تلاش و پشتکار ترسیم کردند .
 
یک گام تا صعود نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت "نماینده بسکتبال گیلان در لیگ نوجوانان کشور /پیروزی مقابل میزبان شهرداری گرگان
 
نوجوانان شایسته گیلان در اولین دیدار خود به مصاف مهرام زیتون رفت و علیرقم تلاش نوجوانان گیلانی و یک بازی پایاپای که با برتری نسبی دو تیم همراه بود در دقایق پایانی کوارتر چهارم بازی را واگذار کرد .
در دومین دیدار نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " مقابل شهرداری گرگان  صف آرایی کرد و در حالی که دیگر نماینده این باشگاه در لیگ برتر مقابل شیمی در تهران در سومین دیدار به برتری رسید مقابل نوجوانان گیلانی با نتیجه 56 بر 45 مغلوب شد و حالا گیلان با یک پیروزی و شکست 3 امتیاز دارد .
یگ گام تا صعود مانده و جهت صعود باید دیدار سوم خود مقابل نماینده قم را پیروزی پشت سر بگذارد و این دیدار از ساعت 9:30  برگزار می شود.
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna