پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

سومین دیدار هفته اول رقابت لیگ بسکتبال مردان گیلان؛

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی – اسلم اسپرت رضوانشهر

سومین دیدار هفته اول رقابت لیگ بسکتبال مردان گیلان

               جام پسران باران ؛

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی – اسلم اسپرت رضوانشهر

 

 

سرویس ورزش و جوانان موج برنا – رقابتهای لیگ بسکتبال مردان گیلان جام " پسران باران " از جمعه گذشته آغاز شد . رقابتهایی که با 11 تیم در دو گروه آغاز شد و پس از پیروزی #درفک_گلبند_رشت و #شهرداری_لنگرود نوبت به سومین دیدار رسید .

سومین دیدار هفته اول رقابت لیگ بسکتبال مردان گیلان؛ ملوان نیروی دریایی بندرانزلی – اسلم اسپرت رضوانشهر

سومین دیدار #لیگ_بسکتبال_گیلان_جام_پسران_باران_98 از ساعت 19 در سالن شهید انصاری بندرانزلی برگزار شد .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با هدایت محمدعلی رضازاده با 10 بازیکن جوان بومی و کاملا متفاوت پا به مسابقات گذاشت .

اسلم اسپرت رضوانشهر با پشتوانه اسلم اسپرت ، که غریب دو سال است در رضوانشهر پایگاه دارد و هدایت رضا قاسمی خواه ،  با بازیکنان جوان خود پا به این میدان گذاشته بود .

کوارتر اول با بررسی و شناخت دو تیم آغاز شد و ملوانان با توجه به شناخت زمین بر بازی مسلط شدند و موجب شد تا کوارتر اول با برتری 21 بر 10 ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به پایان رسید .

کوارتر دوم رضازاده برای بررسی بازیکنان خود از نیمکت خود استفاده کرد و در مقابل اسلم اسپرت هم اعتماد به نفس خود را بازیافت و کوارتر دوم با برتری 13 بر 15 اسلم اسپرت به پایان رسید ، اما ملوانان نیمه اول را با برتری 34 بر 25 به رختکن رفتند .

کوارتر سوم این دیدار با تغییر سبک بازی ملوانان آغاز شد و از ابتدا برای جبران کوارتر دوم به میدان رفتند و کوارتر سوم با برتری18 بر 6 ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به پایان رسید .

کوارتر چهارم هم علیرقم تلاش اسلم اسپرت رضوانشهر و بازیکنانش هر چه زدند به در بسته خورد و در مقابل تجربه بازیکنان جوان موجب شد تا کوارتر چهارم هم با برتری 15 بر 8 ملوانان رقم خورد و در نهایت ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با برتری 67 بر 39سومین تیم پیروز هفته اول رقابتها لقب بگیرد .

محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با 10 : پوریا پورقنبر ،مهران جعفری ، مهیار خوش کنار ، شایان جعفری ، سعید بالایی ، نریمان فرهی ، مجتبی گیلان نژاد ، محسن مقراضی ( کاپیتان ) ، عماد انصاری ، آریا نجاتی به میدان رفت .

رضا قاسمی خواه هم با 12 بازیکن خود : مجید زحمتکش ، رامتین اسمی ، میلاد پورقربان ، شروین عنقابی ، کسری فریدی ، امیرحسین نیک رو ، امیر رضا فردخیری ،

علیرضا رمضان نژاد ، متین ستاری ، حمیدرضا ایمانی ، سپهر کشفی  به مصاف ملوانان رفت .

سیدرضا مقیمی سرداور این دیدار با کمک حمیدرضا سلیمانی و سعید آزاد با نظارت ابراهیم گل آرا این دیدار را قضاوت کردند .

از نکات بارز این دیدار می توان ّه نکات زیر اشاره کرد :

* میانگین سنی بازیکنان دو تیم به سختی به 23 سال برسد .

*اسلم اسپرت رضوانشهر پس از گذشت چند سال اولین تجربه حضور در لیگ بزرگسالان را تجربه می کند .

* ملوانان با ترکیب جوان و بومی پا به این رقابتها گذاشتند .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna