جمعه 31 فروردین 1403

نظرعلی علیزاده عصر دیروز در جمع فعالان سیاسی و معتمدان در مسجد فاطمه زهرا (س) این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید مهدی کوچک‌زاده اظهار کرد: در انتخابات پیش‌رو صف‌آرایی شفاف و روشنی وجود دارد.

وی مبنای صف‌آرایی مذکور را اصل انقلاب، مکتب امام (ره) و ضد انقلاب عنوان کرد و افزود: اصل مکتب امام (ره) در انتخابات تعیین‌کننده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات بزرگ هستیم، بیان کرد: انتخابات مذکور بسیار حساس است به دلیل آن‌که دشمنان قسم خورده انقلاب و دنباله‌های آنها در درون کشور در تلاش هستند انتخابات را مهندسی کنند و به‌گونه‌ای که می‌خواهند رقم بزنند.

علیزاده به صف‌آرایی گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان غرب در جریان انتخابات اشاره کرد و گفت: به تعبیر امام (ره)؛ اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی (ص) در انتخابات صف‌آرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه غرب‌گرایان امروز جای پایی در داخل کشور باز کردند، تصریح کرد: غرب تلاش می‌کند کانون‌های داخل انقلاب را تصاحب کند و براین اساس غربی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی به‌دنبال نفوذ هستند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان متذکر شد: زمانی 24 هزار نفر مستشار نظامی در کشور وجود داشت و اکنون آمریکا می‌داند این حادثه دوباره اتفاق نمی‌افتد و امکانپذیر نیست.

علیزاده با بیان اینکه آمریکا دیگر نیاز به ورود مستشاران به کشور ندارد، خاطرنشان کرد: همفکران آمریکا در داخل وجود دارند و آنها که آمریکا را مدینه فاضله می‌دانند در کنار غرب هستند.

*انتخابات محل نبرد اسلام آمریکایی و اسلام ناب

وی، انتخابات را محل نبرد اسلام آمریکایی و اسلام ناب خواند و یادآور شد: آمریکا و ما در انتخابات دنبال تحول هستیم و انتخابات محل تلاقی دو اندیشه اسلام ناب و اسلام آمریکایی است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه نیروهای ارزشی برای حضور حداکثری در انتخابات ورود کردند، اظهار کرد: در انتخابات محدودیت‌هایی داریم ضمن اینکه وجود تعداد بسیار داوطلبان ما را دچار مشکل می‌کند.

علیزاده به تشکیل ستاد ائتلاف اصولگرایان در شهرستان‌های گیلان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم وفاقی بین داوطلبان نمایندگی مجلس ایجاد شود تا بتوانیم تک‌گزینه‌ها را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخاب گزینه‌ها در دو سطح انجام می‌شود، بیان کرد: در تلاش هستیم وفاقی بین نیروهای ارزشی صورت گیرد و در کنار آن داوطلبان به وفاق برسند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه در بعضی از شهرستان‌ها به وفاق رسیدیم، تصریح کرد: ائتلاف نیروهای ارزشی در استان به جای خوبی رسیده است.

علیزاده به وجود محدودیت‌ها برای ارائه فهرست داوطلبان اشاره کرد و گفت: داوطلبان به امید پیروزی وارد عرصه رقابت شدند و قانع کردن آنها زمان‌بر است.

وی متذکر شد: درخواست داریم تمام نیروها کمک کنند صحنه انتخابات به‌گونه‌ای مدیریت شود تا طرفداران آمریکا که به‌دنبال تشکیل مجلسی با گفتمان غرب هستند، این اتفاق نیفتد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با تاکید براینکه جریان ارزشی می‌تواند در زمینه مذکور کمک کند تا دغدغه مقام معظم رهبری برطرف شود، خاطرنشان کرد: خدمت در جمهوری اسلامی ایران تنها در مجلس نیست و تعداد صندلی‌های مجلس محدود است.

علیزاده به بر خودگذشتگی برای انقلاب تاکید کرد و یادآور شد: پسندیده است نیروهای ارزشی، ولایی و اصولگرا صحنه را مشاهده کنند و بعد تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه خبرهای خوشی مبنی بر انصراف داوطلبان اصولگرا به نفع این جریان در گیلان وجود دارد، اظهار کرد: سال‌های گذشته فعالیت ائتلاف اصولگرایان در حد بیانیه بود اما امسال آن را توسعه دادیم و به یک لیست واحد رسیدیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان، شفاف کردن صحنه را نیازمند زمینه اجرایی خواند و افزود: ظرفیت‌های ائتلاف مذکور را باید ساماندهی و مدیریت کنیم.

* تشکیل ستادهای مردمی ائتلاف اصولگرایان در گیلان

علیزاده با تاکید بر پای‌کار آوردن تمام توان ائتلاف اصولگرایان در انتخابات، بیان کرد: ستادهای مردمی برای حمایت از نامزدهای لیست ائتلاف مذکور تا سطح محله‌ها در تمام شهرستان‌های گیلان تشکیل می‌شود.

وی وضعیت داوطلبان، نظرخواهی مستقیم و غیر مستقیم و همچنین نظرسنجی افکار عمومی را سه عامل جمع‌بندی انتخاب برای فهرست ائتلاف اصولگرایان خواند و تصریح کرد: در شهرستان‌های رودبار و لاهیجان به جمع‌بندی نهایی رسیدیم و گزینه‌ها قطعی شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان، «عباس صفایی» را گزینه این ائتلاف در رودبار عنوان کرد و گفت: «ذبیح نیکفر» گزینه ائتلاف اصولگرایان در لاهیجان است.

علیزاده، خواستار همراهی تمام نیروهای ارزشی برای موفقیت شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان شد و خاطرنشان کرد: به‌دنبال ایجاد ساختار تشکیلاتی نیستیم اما تمام ظرفیت‌ها باید وارد عرصه شود.

وی با بیان اینکه خروجی ائتلاف باید مجلسی تابع ولایت باشد، یادآور شد: انجام کار گروهی برای جریان انقلاب مهم است و باید همدیگر را هم‌پوشانی کنیم.

*مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح، پیروزی مردم در انتخابات

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان، مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح را پیروزی مردم در انتخابات خواند و اظهار کرد: پس از انتخابات نمایندگان را رها نکرده و آنها را در برنامه‌ریزی‌ها پشتیبانی می‌کنیم./فارس

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna