پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

کسانی که در شهادت مدافعان حرم شبهه می اندازند کوته فکر هستند

متاسفانه برخی آدم های کوته فکر صحبت هایی کرده اند که چرا در کشور دیگر باید بجنگیم در حالیکه غافل از آن هستند که دین ما دیوار و مرزی ندارد.

به نقل از پیک دانشجو دکتر رضایی رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان در کنگره ۱۷۵ شهید غواص و گرامیداشت شهدای مدافع در دانشگاه پیام نور رشت گفت: امروز امنیت کشور ما مرهون خون این شهداست و ما دانشگاهیان افتخارمان این است که این چنین مراسماتی را برگزار می کنیم.

وی افزود: خداوند را شاکریم که رهبری بزرگ داریم که نفسشان برای ما الهام بخش است. امروز ما بیشتر از گذشته باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا بتوانیم یک گام از این حرکتی را که شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس برداشته اند را جبران کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان در ادامه گفت: متاسفانه برخی آدم های کوته فکر صحبت هایی کرده اند که چرا در کشور دیگر باید بجنگیم در حالیکه غافل از آن هستند که دین ما دیوار و مرزی ندارد و این محور مقاومت ادامه بیداری اسلامی است که مقام معظم رهبری برای ما تببین کرده اند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna