سه شنبه 29 اسفند 1402
 
 
 
دکتررضا مسرور :
 
ارسال نخستین محموله  اقلام مورد نیاز استانهای سیل زده
با همکاری خیرین و فعالان اقتصادی منطقه آزاد انزلی
 
رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد:
 
ارسال نخستین محموله کمک های اهدائی و اقلام مورد نیاز استانهای
سیل زده با همکاری خیرین و فعالان اقتصادی منطقه

 

 
 
 
 
 
 سرویس اجتماعی ،گردشگری موج برنا - منطقه آزاد انزلی تبدیل به یک قطب فرهنگی و اجتماعی شده ، منطقه ای که در تمام فرآیندهای اجتماعی حضوری چشمگیر دارد . فعالیت در حوزه گردشگری ، اقتصادی ، ورزشی و البته اجتماعی که در تمام فرآیند اجتماعی و فرهنگ سازی حضوری چشمگیر دارد و انتظار گیلانیان و منطقه را در پروشه های مختلف اجتماعی برآورده می سازد . منطقه آزاد انزلی در چالش سیل و مشکلات سیل زدگان هم رسالت اجتماعی خود را فراموش نکرد و به یاری هموطنان شتافت .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان با اظهار تأسف نسبت به از دست دادن تعدادی از هموطنان عزیزمان در پی سیل های روزهای اخیر و خسارات به وجود آمده، از اقدامات و همراهی سازمان متبوع خود در یاری به استانهای آسیب دیده از سیل خبر داد.

وی با بیان اینکه بعد از هماهنگی های به عمل آمده با فعالین اقتصادی و تولید کنندگان و با همکاری خیرین محدوده منطقه، نخستین محموله کمک های غیر نقدی منطقه آزاد انزلی به مناطق سیل زده ظرف ساعتهای آتی ارسال می شود، اظهار داشت: این محموله شامل مقادیر قابل توجهی پتو، زیر انداز، بسته لوازم بهداشتی و مواد شوینده، البسه، کمپوت، کنسرو، مواد غذایی، آب معدنی و ... است که از سوی سرمایه گذاران و خیرین منطقه جمع آوری شده و برای هموطنان عزیزمان در استان های سیل زده شمالی ارسال می شود.

دکتر رضا مسرور با تصریح براین نکته که تمامی بخش های امدادی، خدماتی و ماشین آلات سنگین راهداری و کمک رسانی این سازمان برای هر گونه همکاری با نهادهای مسئول استان و کشور در حال آماده باش است، تصریح کرد: روند دریافت کمک های مردمی و فعالین اقتصادی بخش خصوصی تا پایان این بحران ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند جهت اهدای کمک ‌های خود برای جبران خسارات سیل ‌زدگان کشور به مکان تعیین شده برای جمع آوری کمک ها از سوی این سازمان، واقع در غرفه شماره ۳۰۸ مجتمع کاسپین واقع در فاز تجارت و گردشگری این منطقه اقدام نمایند تا در اسرع وقت جهت اهداء به هموطنان سیل‌ زده به آن مناطق منتقل شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna