پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

دیدار نوروزی دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان از واحدهای مختلف

 

دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن بازدید از واحدهای مختلف

اداره کل انتقال خون  ، از اهداکنندگان خون و پرسنل اداره کل  تقدیر و تشکر کرد .

 

 

سرویس سلامت موج برنا - نوروز بلندترین ایام تعطیلات نوروزی است و تعطیلات نوروزی 1398 یکی از طولانی ترین تعطیلات را در طی سالیان اخیر داشته است . جدا از مشکلات اقتصادی امسال بسیاری از افراد و مشاغل خاص هستند که چند روز پیش از نوروز راهی فرنگستان می شوند و یک هفته بعد از تعطیلات به دیار خود باز می گردند . 

سفید پوشان سلامت ، مصمم و پرتلاش در تمام ایام سال حتی نوروز

با توجه به مسافرتهای افراد خاص ، با هزینه های آنچنانی در مقابل افرادی هستند که در طول تمام سال ، از پنجشنبه و جمعه تا تعطیلات نوروز حاضر در محل کار هستند تا ما با خیالی آسوده زندگی را ادامه دهیم .

Image result for ‫اورژانس‬‎Image result for ‫اورژانس بیمارستانی‬‎

بسیاری از مشاغل آرامش خود و خانواده هایشان را برای آسایش ما محدود می کنند تا زندگی جذابیتهای خود را برای ما تداوم بخشد . مشاغلی چون #مرزبانان غیور تا #پلیس_راهور ، #پلیس_آگاهی ، #نیروهای_نظامی #نیروی_انتظامی ، #نیروهای_مصلح #صدا_سیما ، #اداره_گاز ، #اداره_برق #اداره_آب_فاضلاب ، #آتش_نشانی #اورژانس ، #هلال_احمر #نیروهای_امدادی و بالاخره نیروهای #مراکز_درمانی #بیمارستان ، #محیط_بانان ، #پاکبانان #پرسنل_شهرداری و #سفید_پوشان_سلامت_پرسنل_انتقال_خون و شاید بسیاری از مشاغل که در این مجال ذکر نامشان نشد .

Image result for ‫پلیس راهور‬‎Image result for ‫نیروی انتظامی‬‎Image result for ‫مرزبانی‬‎

دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان

ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداره کل انتقال خون و تبریک سال نو خدمت اهداکنندگان خون ، از اهداکنندگان خون تقدیر و تشکر کرد .

یکی از اداراتی که در طول سال تعطیلی ندارد ، #سفید_پوشان_سلامت_پرسنل_سازمان_انتقال_خون هستند مثل تمامی #سفید_پوشان_سلامت در مراکز درمانی هستند که سلامت و حیات ما با تبحر ، سواد و دانش ، دستان توانا و سوگند پزشکی شان تداوم می یابد .

دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان که از نخستین روزهای سال 1398 مثل تمامی همکارانش در محل کار خود حاضر بوده است ، در بازدید نوروزی خود و حضور در واحدهای مختلف ضمن تبریک سال نو و هم صحبتی با پرسنل از زحمات آنها در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و آرزوی موفقیت و توفیق خدمت در سال جاری نمود .

 مدیرکل انتقال خون استان گیلان که در طول سال به دفعات در واحدهای سیار و پایگاههای انتقال خون به عنوان پزشک معاینه هم فعالیت داشته اند ، ضمن حضور در واحد اهدا و دیدار با پرسنل واحد اهدا و #اهداکنندگان_خون  نوروز 1398 را تبریک و از حضور و همدلی و #اهدا_خون_کار_خیر آنان تشکر کردند .

سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون استان گیلان اعلام کرد ؛ ضمن خداقوت خدمت همکاران و تبریک سال نو خدمت همکاران و اهداکنندگان ، به اطلاع می رساند واحد اهدای خون و پلاکت آماده خدمت رسانی به اهداکنندگان می باشد.

وی افزود : همچنین انتقال خون استان گیلان جهت حضور اهداکنندگان خون در ایام نوروز همه روزه از ساعت 8 صبح الی 19:30 و در ایام تعطیل از ساعت 8:30 الی 13 آماده حضور سبزتان می باشد .








 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna