سه شنبه 29 اسفند 1402

 

اهدای خون به ساحت رضوی

اهدای خون خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی  گیلان

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - عزم دوباره مردم نوع دوست گیلان در فراخوان و پویش پایان سال ستودنی است . خیل عظیم و مراجعه عمومی اهداکنندگان خون از یک سو و حضور هیئتهای ورزشی و نهادها و ارگانها از سوی دیگر در پویش #سرخی_من_از_تو و #اهدای_خون_کار_خیر موجب شد تا فصلی دیگر از افتخارات مردم گیلان در همدلی ثبت شود .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ جمعی از خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در  گیلان در آستانه عید سعید باستانی پویش #اهدای_خون_به_ساحت_رضوی را با همکاری سازمان انتقال خون استان راه اندازی  و با اهدای خون خود در نجات جان بیماران مشارکت کردند.

رضا عیوض پور مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان رشت وحسین خوشدل مسئول کانون ورزشی نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان بهمراه جمعی از خادمیاران در راستای اشاعه فرهنگ رضوی و کمک به بیماران نیازمند به خون در آستانه عید نوروز98 با هدف کار خیر و با یاد امام مهربانی ها با اهدای خون خود به بیماران زندگی بخشیدند.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان بیان کرد: در برهه ی کنونی مردم جهان فارغ از دین و آیین و مذهب نیاز دارند که بدانند سلوک مردم در زیر سایه ی تعالیم رضوی چه عظمت و کرامتی را برای بشر به ارمغان می آورد و تمسک به ساحت رضوی و الهام گرفتن از آن و تاسی به آموزه های رضوی چگونه می تواند آرامش و تعالی فکری و روحی را برای بشر رقم بزند.

دکتر احمد مرادی افزود : انجام کار خیر بخصوص اهدای خون که فرد اهداکننده با اهدای مایه حیات خود در بخشیدن زندگی به بیمار نیازمند مشارکت می کند عملی است خداپسندانه که وقتی این گریزگاه به ساحت قدسی امام معصوم منتهی می شود می تواند سعادت و آرامش را همزمان به انسان تقدیم کند .

وی گفت : در آستانه ولادت حضرت علی علیه السلام و عیدسعید باستانی 98  و برای ادای دین به ساحت قدسی آن هشتمین خورشید، پویش اهدای خون به ساحت رضوی در استان تدبیر شده است و خادمان عرصه ورزش، دلسوزانه قامت به اجرایش بسته اند.

رضا عیوض پور مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان رشت اظهار کرد: این اولین دوره اهداء خون جمعی توسط خادمیاران آستان قدس رضوی در گیلان بوده و ان شاالله این عمل خداپسندانه به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های مختلف و مستمر توسط عزیزان خادمیار در گیلان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این اقدام در واقع به منظور ترویج فرهنگ اهدای خون در امور خیر زندگی و مناسبات برای ابراز محبت و ارادت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام صورت می گیرد.

#اهدای_خون_به_ساحت_رضوی #اهدای_خون_کار_خیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna