سه شنبه 29 اسفند 1402

Image result for ‫آکواریم انزلی‬‎

 

آرامش ، حس حیات ، هیجان ، تفریح و سرگرمی را در

#آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی تجربه کنید .

 

#آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی ،

با هزاران گونه دریایی آماده حضور شما #گردشگران_نوروزی خواهد بود .

 

 

 

سرویس گردشگری موج برنا – زندگی هر یک از ما انسانها درگیر حوادث و اتفاقات خوب و بد است . شادی و نشاط ، هیجان و التهاب ناشی از کارهای روزمره و یا تلاشی که ما برای گذران در طی یک فرآیند کاری داریم نیاز به آرامشی خاص دارد که بتواند ما را در آماده و محیای کردن یک روز کاری یاری نماید . بدون شک یک محیط آرام و شاد با دیدن هزاران موجود زیبا از خزر تا خلیج فارس ، از اقیانوس آرام تا آمازون را در یک بازده چند ساعته لمس کرد ، این محیط در کنار ما قرار دارد #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی ، با هزاران گونه دریایی آماده حضور شما #گردشگران_نوروزی خواهد بود .

آرامش ، حس حیات ، هیجان ، تفریح و سرگرمی را در #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی تجربه کنید .

شاید طی ده سال گذشته #منطقه_آزاد_انزلی با تحولاتی که ایجاد کرد محیط مناسبی برای تفریح ، گردشگری و سرمایه گذاری شد . اما یک طرح خارق العاده یعنی #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی همه موهبات این منطقه را کامل نمود .محیطی که شاید پیش از ورود تصور گذران وقت یک ساعته تصور شود ، اما دل کندن از این محیط زمانی بیش از 3 یا 4 ساعت را می طلبد . اما چرا و چگونه ؟

گام اول نظم و قانون در #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی

شیشه های بزرگی درب ورودی نشان از اعتماد به نفس طراح برای جلب نظر مخاطب را دارد . توجه به طراحی مدرن و استفاده از المانهای کوچک اما جذاب و جلب توجه کننده که شما را به سمت خود جلب می کند ، تراکت یا بلیط را تهیه می نمایید و در نهایت احترام هدایت و راهنمایی می شوید .

Image result for ‫آکواریم انزلی‬‎Image result for ‫آکواریم انزلی‬‎

دیزاین و طراحی دیوار سبز و ثبت خاطره در #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی

گام دوم با یک عکس یادگاری پیگیری می شود و از همین ابتدا با محیط ارتباط برقرار می شود و اصطلاحا یخ آب می شود .

Image result for ‫آکواریم انزلی‬‎Image result for ‫آکواریم انزلی‬‎

گام سوم ، آرامش در #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی

از ورود به بخش آکواریمی گونه های مختلف آبزی جلب توجه می کند ، آرامش و سکوتی که با یک موزیک ساده اما جذاب آرامشی دوچندان هدیه می دهد . تنوع آکواریم ها از آکواریمهای دیواری و روباز جلب توجه می کند .  در ادامه مسیر آکواریم تونلی حال و هوایی دیگر را ایجاد می کند .

تونلی به طول 40 متر که تنوع طراحی و اجرا و وجود تنوع آبزیان به غیر جذابیت و نشاط جلوه گیر حیات انواع آبزیان است . تنوع حیاتی که یک نکته را یادآور می شود (( حق حیات برای همه موجودات ))

Related imageImage result for ‫آکواریم انزلی‬‎

گام چهارم ، برخورد مناسب پرسنل همراه با نشاط در #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی

جدا از نوشته ها و اطلاعاتی که تابلوهای راهنما در اختیار ما قرار می دهند ، پرسنل هر واحد با حوصله و البته نشاط و اشتیاق پاسخگو خواهند بود .

گام پنجم ، اطمینان متقابل در #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی

در گام پنجم اعتماد متقابل جلب توجه می کند ، امکانی فراهم می شود تا با غذا دادن به این موجودات بتوانی حس خوب حیات آبزیان را درک نمایم .

گام ششم ، مراقب از میهمانان ، توجه به آبزیان در #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی

در زمان بازیدی شما تدابیری اندیشیده می شود تا با کسب آرامش ایام خوبی را پشت سر بگذارید ، حال و هوا و طراحی محیطی مناسب با اقلیم زیستی ماهیان ، حال و هوای حضور در آن محیط را درک می کنید و این موجب می شود تا بیشتر از محیط بدانید و نتیجه اینکه ارتباط بهتری برقرار کنید .

گام هفتم ، فروشگاهی به وسعت اعماق دریا و ساحل اقیانوس در #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی

پس از یک بازدید طولانی و آرامش در محیطی شاد و پر از زندگی ، در مرحله فروشگاهی صنایع دستی و یادگارهایی از اعماق دریاها و سواحل اقیانوسها خواهید داشت .

در ابتدای فروشگاه تیم متخصص و مستعد لابراتوری و فتوشاپ عکس ورودی شما را تبدیل به عکسهای مهیج می سازد تا خاطره ای جذاب به همراه ببرید و این اوج هیجان است و در انتظار هستیم تا دوباره در این مکان حاضر شویم .

Image result for ‫آکواریم انزلی‬‎

 

گام هشتم شهر تفرج و بازی در  #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی

در شهر تفرج و بازی #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی شما همه ابزار بازی و تفریح

از بازیهای کامپیوتری تا پرتاب بسکتبال و خلاصه میدان بولینگ که می تواند شادی و

هیجان را به اوج برساند .

 

 

 

حالا شما تجسم کنید یک پروزه موفق ، با کارآفرینی مستقیم غریب به 200 نفر مستقیم ، پروژه ای که در یک بازده زمانی کوتاه به بهره برداری رسید ، را چقدر می شناسیم .

Image result for ‫آکواریم انزلی‬‎

برای رسیدن به روزهای خوب گیلان باید قدردان سرمایه گذارانی بود که به غیر از کارآفرینی موجب ارتقا کمی و کیفی منطقه ما خواهند شد . همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا گیلان را با موهبات فراوانش کوه ، جلگه ، جنگل و دریا به عنوان یک منطقه بکر و ناب در گردشگری معرفی کنیم . #ما_میتوانیم گیلان را از #بیکاری بزدایم ، همانطورکه #بیسوادی ریشه کن شد .

                                 #آکواریم_بزرگ_منطقه_آزاد_انزلی را دریابیم .       

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna