سه شنبه 29 اسفند 1402

 

معاونین و کارکنان امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با حضور مشاورین بانوان ادارات استان صبح امروز(روز سه شنبه 21 اسفند97) ضمن بازدید و اهدای خون آموزشهای لازم را زیر نظر دکتر گیتی ایزدی پور مدیر پزشکی اداره کل انتقال خون گیلان فراگرفتند تا در راستای فرهنگ سازی اهدای خون و پلاکت همراه همیشگی انتقال خون باشند.

 اداره کل انتقال خون استان گیلان در پی فراخوان پرفسور پورفتح الله مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور مبنی بر اهدای خون بانوان با هدف سهم 50درصدی از اهدای خون پویش اهدای خون بانوان یاس را همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) راه اندازی کرد .

در این نشست دکتر گیتی ایزدی پور رئیس گروه  برنامه ریزی ، حفظ و جذب اهداکنندگان در خصوص وضعیت اهدای خون بانوان به بحث و تبادل نظر با حاضرین پرداخت و گفت : خانواده از منزلت و قداست خاصی برخوردار است و در محیط خانواده، زنان مدیریت داخلی این واحد کوچک اجتماعی را به عهده دارند و زن زيباترين واژه آفرينش است و موثرترين عامل تربيت و نگاهبان سلامت روحي، رواني و جسماني فرزند و جامعه است و بعنوان سفیران انتقال خون می توانند در زمینه فرهنگ سازی اهدای خون گام موثری بردارند.

دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل بانوان در فرهنگ سازی اهدای خون خاطرنشان شد : اهدای خون4درصدی نیمی از جمعیت فعال و پویای استان گیلان  بانوان هستند و این آمار با توجه به جمعیت بانوان در شان این استان  نیست و از جامعه بانوان دعوت می‌کنیم در این عرصه پویا تر و مشارکت بیشتری درحفظ سلامت جامعه داشته باشند .

در ادامه معاون امور زنان و خانواده استانداری گیلان و مشاورین بانوان ادارات  در زمينه همكاري در راستای گسترش فرهنگ اهداي خون در ميان بانوان اعلام آمادگي کرد .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna