پنج شنبه 9 فروردین 1403

دعوت دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان

از خانواده بسکتبال گیلان  جهت اهداخون ، پنجشنبه بیست و سه اسفند

 

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان :

خانواده بسکتبال گیلان پنجشنبه 23 اسفند  در

پایگاههای انتقال خون سراسر گیلان اهداخون خواهند کرد .

 

سرویس سلامت موج برنا – فراخوان و دعوت اداره کل انتقال خون استان گیلان جهت شرکت در پویش #سرخی_من_از_تو موجب شد تا ادارات ، نهادها و ارگانها حضوری چشمگیر در این امر خداپسندانه داشته باشند . از زمان اعلام این پویش ملی ( #سرخی_من_از_تو )  و پویش #اهدای_خون_بانوان_یاس غیر از حضور مردم و اهداکنندگان که به صورت فردی مراجعه می نمایند ، نهادها ،ارگانها و هیئتهای ورزشی هم پیش قدم شده اند و به صورت گروهی حضور می یابند و هیئت بسکتبال استان گیلان یکی از این هیئتهای ورزشی خواهد بود .

روابط عمومی هیئت بسکتبال استان گیلان ؛ به دنبال فراخوان و اعلام نیاز انتقال خون استان گیلان با دستور دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان پنجشنبه 23 اسفند به عنوان حضور هیدئت بسکتبال و خانواده بسکتبال اعلام شده است .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان : خانواده بسکتبال گیلان پنجشنبه در انتقال خون سراسر گیلان اهداخون خواهند کرد .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان از همه خانواده بسکتبال استان گیلان دعوت کرد تا از ساعت 11 لغایت 14 با حضور در پایگاههای انتقال خون سراسر استان گیلان در پویش #سرخی_من_از_تو و این کار خداپسندانه شرکت نمایند .  

دکتر رفیعی که به همراه اصغر کاردوست سفیران انتقال خون گیلان هستند .

دکتر رفیعی که از اهداکنندگان مستمر خون هستند ضمن اعلام اینکه : روز پنجشنبه به همراه اعضای ادارای هیئت در اهداخون شرکت خواهم کرد افزود : #اهدای_خون_اهدای_زندگی است و از دیگر جنبه باید گفت ، #اهدای_خون_کار_خیر است و امیدوارم خانواده بسکتبال در این همایش حضوری پور شور داشته باشند .

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna