سه شنبه 29 اسفند 1402
 
استاندار گیلان در جلسه توسعه و برگزیدگان با حضور رییس‌جمهور؛

کاهش ۱۰ ساله میانگین سنی مدیران گیلان

استاندار گیلان در جلسه توسعه و برگزیدگان با حضور رییس‌ جمهور:
جوانگرایی در حوزه مدیران و کاهش میانگین سن از 53 به 43 سال
/شاهد افزایش حضور بانوان در سطوح عالی مدیریتی استان هستیم و
با سیاستهای دولت تدبیر و امید گامهای بهتری در این مسیر برداشته شود.
 
 
 
 
سرویس اجتماعی موج برنا - نماینده عالی دولت در گیلان به جوانگرایی در حوزه مدیران و کاهش میانگین سن از 53 به 43 سال اشاره کرد و افزود: باتوجه به افزایش حضور بانوان در سطوح عالی مدیریتی استان امیدواریم با سیاستهای دولت تدبیر و امید گامهای بهتری در این مسیر برداشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان ؛ دکتر مصطفی سالاری امشب در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های زیر بنایی و اقتصادی استان گیلان با حضور رییس جمهوری با اشاره به اینکه گیلان در حوزه های اقتصادی ظرفیت های بسیاری دارد افزود؛ وجود سواحل، مرز و دریا امکان ارتباط با کشورهای حاشیه خزر را ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: شرایط نزولات جوی و طبیعت بی نظیر و مواهب الهی باعث شده ظرفیت های گردشگری بسیاری برای این استان فراهم شود و با توجه به نزدیکی به پایتخت شرایط مناسبی برای جذب گردشگر وجود دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: وضعیت اشتغال موجود در گیلان علیرغم کاهش بیکاری از ۱۵ درصد در سال ۹۱ به ۱۱ درصد در سال ۹۶ و ۹۷، متناسب با شرایط  استان نیست.

وی استفاده از مواهب موجود در گیلان را نیازمند برنامه ریزی مناسب دانست و گفت: طرح‌های ساماندهی آب بندان ها و رودخانه ها، گیل پارک، بوم گردی و احداث شناگاه ها که در برخی از آنان آغاز شده و برخی نیز در مرحله شروع هستیم.

استاندار گیلان افزود: در بخش تجارت نیز گیلان سابقه دیرینه ای دارد که می توانیم از این ظرفیت بهتر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه زمینه همکاری اتاق بازرگانی استان در جهت انجام هرگونه اقدام موثر برای توسعه فراهم است گفت: در صورتیکه با تشخیص دولت دبیرخانه اجرای معاهده اوراسیا در استان گیلان تشکیل شود، گام‌های مثبتی توسط بازرگانان گیلانی با تجار روسیه برداشته می‌شود.

دکتر سالاری اظهار داشت: در نوغانداری، شالیکاری و چای طرح هایی داریم که برای بهبود وضعیت آن نیازمند تصویب و تایید دولت هستیم.

وی به اهتمام ویژه شکل گرفته در جهت افزایش ارتباط مسئولان گیلانی با مردم اشاره کرد و گفت: در مسیر ارتقاء سطح پاسخگویی مسولان، رفع تشریفات اداری برای کاهش فاصله با مردم و عدم تداخل زمان کاری مدیران با امورات مراجعه کنندگان اقدامات موثری شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان به جوانگرایی در حوزه مدیران و کاهش میانگین سن از 53 به 43 سال اشاره کرد و افزود: تعداد بانوان در سطوح عالی مدیریتی استان از 3 مدیر به 15 مدیر افزایش یافته است و امیدواریم با سیاستهای دولت تدبیر و امید گامهای بهتری در این مسیر برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: گیلانی ها مردم قدرشناس و مهمان نوازی هستند و امیدواریم با بهبود ارائه خدمات شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna