سه شنبه 29 اسفند 1402

 

 

برنامه مشترک اهدای خون کانون‌های هلال احمر و خیریه بهار

با مشارکت در پویش اهدای خون کار خیر

 

برنامه مشترک اهدای خون کانون‌های هلال احمر و خیریه بهار

با مشارکت در پویش اهدای خون کار خیر/پویش سرخی من از تو

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - روابط عمومی سازمان انتقال خون و انتقال خون استان گیلان طی بیانیه ها و پیامهایی از سوی پروفسور علی اکبر پورفتح الله و دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان مردم نوعدوست ایران و گیلان را برای اهداخون و پلاکت در اسفندماه با پویش #اهدای_خون_کار_خیر دعوت کردند . دعوتی که تا چهارشنبه آخر سال با پویش #سرخی_من_از_تو ادامه خواهد داشت .

شایان ذکر است این اعلام نیاز در شرایطی اعلام شده که اسفند ماه با توجه به شرایط روزهای پایانی سال و مشغله مردم و نهایتا حضور کمتر اهداکنندگان خون را شاهد هستیم و این دعوت اعلام شده است .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ضمن تشکر از همه همراهان با این پویش ، با اعلام اینکه پیامهایی از سوی نهادها و ارگانها برای حضور در این طرح داشته ایم و زمان بندی انجام شده است ، افزود : همچنان آماده حضور داوطلبین بی ادعا خون و پلاکت در سراسر پایگهای انتقال خون در سراسر استان گیلان هستیم .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛  برنامه مشترک اهدای خون کانون‌های هلال احمر و خیریه بهار  سه شنبه ۱۴ اسفند ماه به مناسبت اولین روز از هفته نیکوکاری  در سازمان انتقال خون استان گیلان ، واحد رشت انجام شد .

حضور این گروه از #اهداکنندگان_خون در راستای پویش #اهدای_خون_کار_خیر و با حضور جوانان عضو کانون در اولین روز از #هفته_نیکوکاری انجام گرفت .

#انتقال_خون_استان_گیلان در سراسر استان گیلان و دو پایگاه انتقال خون در رشت آماده حضور #اهداکنندگان_پلاکت_خون تا پایان سال می باشد .

سال گذشته آخرین و اولین #اهداکننده_خون در سال 1396 و 1397 هم با حضور #پرسنل_انتقال_خون_سفیدپوشان_سلامت معرفی شد .




 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna