سه شنبه 29 اسفند 1402
 
در آستانه سفر رییس جمهوری به گیلان؛

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان برگزار شد

در آستانه سفر رییس جمهوری به گیلان جلسه هماهنگی سفر کاروان

تدبیر و امید به این استان به ریاست دکتر روحانی برگزار شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و با هدف بررسی نیازمندی های این استان و روند اجرای طرحها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان گیلان تشکیل شد.

ارائه آخرین گزارش عملکرد و روند اجرایی طرح ها و پروژه های مصوب سفر قبلی رئیس جمهوری به این استان، نیازمندی های مردم در مناطق مختلف استان گیلان و نهایی کردن طرح های پیشنهادی برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان، از اهداف این نشست بود.

شرکت کنندگان در این جلسه، علاوه بر بررسی آخرین گزارشها از روند اجرای پروژه های مصوب قبلی؛ پیشنهادات دستگاهها و طرح های مرتبط با حوزه های حمل و نقل، محیط زیست، کشاورزی، نیرو، بهداشت و درمان، گردشگری، عمران شهری و روستایی، ورزش، فرهنگ و آموزش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی را بررسی و طرح های جدید را نهایی کردند.

جزئیات این طرح ها که می تواند شتاب و تحول تازه ای در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان گیلان ایجاد کند، توسط رئیس جمهوری و در جریان سفر اعلام می شود.

رییس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دبیر شورایعالی مناطق آزاد، به همراه شماری از وزیران کابینه، مسوولان اقتصادی و مدیران ارشد استان گیلان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رئیس جمهور قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، طی روزهای آینده به استان گیلان سفر کند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna