سه شنبه 29 اسفند 1402

 

کامران جعفری:

جوالدوز ورزشی  واقعیت مانند انتهای خیارتلخ است.
 
کامران جعفری تهیه کننده رسانه ملی :
 
جوالدوز ورزشی  واقعیت مانند انتهای خیارتلخ است/
نگاهی به بودن یا نبون سجاد لطافتی و موعود بنیادی فر در جامعه داوری
 
 
 
 
 
 
 
 

سرویس ورزشی موج برنا - حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در خصوص حضور یا عدم حضور یک بازیکن ، مربی و یا داور در تیم های باشگاهی یا ملی با سوالاتی خاص مواجه شده باشید که مسئله چیست ؟ بودن یا نبودن ؟  

 

💚 جوالدوز ورزشی : واقعیت مانند انتهای خیارتلخ است .       به قلم گزارشگر

این موعود بنیادی فر اهل چهارمحال وبختیاری است .

Image result for ‫موعود بنیادی فر‬‎

                                                       
 

درجریان باشید که ما یک داور هم سن وسال  وهم ردیف او درگیلان داریم به نام سجادلطافتی که الان به جای داوری درسطح یک ایران وآسیا مگس می پرونه !! .... چندسال پیش "سجاد گیلانی وموعود چهارمحالی " از سوی AFCبه عنوان (ستاره های جوان داوری ) انتخاب شدند وچون از قدوقامت و استایل ودید خوبی برخورداربودند در بازیهای رده های سنی آسیا سوت زدند و درکلاسهای مختلف داوری FIFAشرکت کردند .

 
از نظر( ای اف سی )این داوران جوان ایرانی  کاندیدای قضاوت دربازیهای بزرگ جهان درسالهای آینده بودند ولی سرنوشت این دونفر دردواستان مختلف ایران  متفاوت بود .
 
موعود بنیادی فر  درچهارمحال وبختیاری به عنوان سهمیه لیگ برتری معرفی شد و مدارج ترقی را طی کرد ودرلیست الیت داوران بین المللی ایران قرارگرفت ولی سجاد لطافتی درگیلان کنج عزلت گزید و آنقدر حمایت نشد که چندبارتصمیم به خداحافظی گرفت وهربارتوسط پدرش -که از پیشکسوتان تکواندوست -از این تصمیم منصرف شد!
سجادلطافتی درگیلان  هنوز که هنوزاست در دستجات دو وسه ایران سوت می زند و گاه گاهی لیگ گیلان را قضاوت می کند وآنقدر دلسرد شده که حتی تصمیم گرفته داورفوتسال شود و درسالن سوت بزند واین یعنی فاجعه !! موعود وسجاد هردو  فوق لیسانس تربیت بدنی هستند  و هردو  به زبان انگلیسی  آشنایی دارند .
 
هرچه فکرمی کنیم که موعود چه تفاوتی با سجاد داشت که پیشرفت کرد فقط به حمایت مسولان محترم  استان محل تولد شان  می رسیم .
 
مسولان محترمی که این خطوط را می خوانید ،شمارابه خدا بهانه نیاورید  که سجاد تنبل بود ودرفلان تاریخ آسیب دید و دربهمان تاریخ درتست بدنی رد شده وغیره وذالک، چون ما در ورزش گیلان گوشمان از این موضوعات پرشده وچوب خطمان از این نظر اشباع است !
 
شاید اگر سجادهم در استان چهارمحال وبختیاری یا کهگیلویه وبویراحمدو غیره به دنیا می آمد الان داوربین المللی الیت ایران بود...مگرغیراز این است ؟
 
هفته پیش  موعود بنیادی فر دراستادیوم آزادی بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را با اشتباهات مکرر سوت زد.
او چندبار استادیوم را با اشتباهات خود به مرز نقطه جوش رساند واگر پرسپولیس دردقایق پایانی گل نمی زد احتمالا نیروی انتظامی برای حفاظت از جان او روز مشکلی را پشت سرمی گذاشت !
کاش سجاددرگیلان به دنیا نمی آمد به جای این داور بازی استادیوم آزادی را سوت می زد ...
بی شک درخوشبختی وپیشرفت  هرانسان علاوه برتلاش ومجاهدت  او / محل تولدش هم موثر است . 💗حرف حق مثل انتهای خیار تلخ است 
اما  باید پذیرفت !  کامران جعفری گزارشگر فوتبال
 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna