جمعه 31 فروردین 1403

 

تورنمت شش جانبه کوچصفهان با حضور جوانان دیروز و جوانان امروز

 

تیم هماهنگ  امید لاهیجان قهرمان شش جانبه بسکتبال کوچصفهان جام فجر /

کوچصفهان میزبان شایسته ای برای مسابقات ۶ جانبه دهه مبارک فجربود.

 

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا – بسکتبال استان گیلان در ایام الله دهه مبارک فجر با برنامه های متعددی سپری شد . از اعزام تیمهای حاضر در لیگ تا رقابتهای جام فجر که تمرکز استانی و مطقه ای آن در شرق گیلان انجام گرفت .

تورنمت 4 جانبه لاهیجان با حضور جوانان دهه اول انقلاب و پیشکسوتان امروز

 

رقابتهای چهرجانبه پیشکسوتان لاهیجان که به مناسبت

چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

برگزار شده بود با قهرمانی لاهیجان 3 به پایان رسید .

لاهیجان 1 ، رودسر و لاهیجان 2 به ترتیب دو تا چهارم شدند .  

 

 

 

تورنمت 6 جانبه کوچصفهان با حضور جوانان دیروز و جوانان امروز

تیم امید لاهیجان در یک بازی زیبا توانست تیم قدرتمند امید کوچصفهان را در اولین دیدار در مسابقات ۴جانبه کوچصفهان در گروه(جوان-امید) با نتیجه ۶۱-۷۳ متوقف کند .

روز دوم مسابقات ۶جانبه کوچصفهان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دوگروه (جوان-امید)و (پیشکسوتان) برگزار میشود با یک پیروزی و یک شکست برای میزبان و نماینده مرکز استان همراه بود.

در گروه امید تیم امید کوچصفهان در مقابل امید لاهیجان شکست را پذیرفته بود برای ماندن در جدول به این پیروزی نیاز داشت و در پایان توانست با نتیجه ۴۸-۳۴ نماینده رشت(عدالت)را متوقف کند.

در بازی گروه پیشکسوتان دو تیم کوچصفهان و رشت(ب) به دیدار هم رفتند که دریک بازی زیبا و پایاپای  تیم رشت (ب) توانست میزبان را با نتیجه ۵۶-۵۳ متوقف کند ،تا روز پایانی دور گروهی (چهارشنبه ۲۴ بهمن)تیمهای صعود کننده را در دو گروه مشخص کند.

دور گروهی مسابقات ۶جانبه کوچصفهان با معرفی تیمهای صعود کننده به پایان رسید .

در بازی اول تیم امید لاهیجان در یک بازی برتر تیم بااخلاق امیدباشگاه عدالت رشت را با نتیجه ۷۷-۶۴ متوقف کرد و به عنوان سر گروه به دور بعد راه یافت .

در بازی دوم که بازی حساس پیشکسوتان آستانه اشرفیه و رشت (ب) برگزار شد تیم آستانه اشرفیه موفق شد در یک بازی پایاپای و جذاب تیم قدرتمند رشت (ب)را با نتیجه ۶۵-۶۴ متوقف کند وبه همراه رشت (ب) به دور بعد صعود کند  و کوچصفهان میزبان با تمام شایستگی از راهیابی به دور بعد باز ماند .

در اولین دیدار نیمه نهایی که ساعت 17 در سالن ورزشی کوچصفهان برگزار شد دو تیم پیشکسوتان آستانه اشرفیه و امید لاهیجان به دیدار هم رفتند که این بازی دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول تیم پیشکسوتان آستانه اشرفیه  با استفاده از تجربه و  برخورداری از یک بازی منطقی توانستند نیمه اول را با نتیجه ۳۷-۲۳ به رختکن بروند ،ولی نیمه دوم داستان متفاوتی داشت جوانان پر تجربه لاهیجی با بهره گیری از نیروی جوانی و تعویض های بازیکنان جانشین و تازه نفس توانستند اختلاف امتیاز های ایجاد شده را جبران نموده و در پایان با نتیجه ۵۸-۶۹ اولین فینالیست این دوره از مسابقات خود را معرفی کنند .

دومین دیدار نیمه نهایی نیز داستانی مشابه دیدار اول نیمه نهایی داشت .

تیم جوان امید کوچصفهان در نیمه اول با استفاده از شرایط میزبانی و تشویق تماشگران پرشورش توانست نیمه اول را با برتری ۴۶-۳۲ به رختکن بروند

 نیمه دوم همانند بازی اول داستانی متفاوت داشت ،اینبار تجربه و غیرت مثال زدنی بازیکنان  پیشکسوت  رشت ستودنی بود و توانستند در پایان در یک بازی زیبا و تماشاگر پسند  با نتیجه ۹۰-۸۲ تیم امید کوچصفهان را متوقف کنند و فینالیست دیگر این تورنمنت چند روزه خود را معرفی نمایند.

کوچصفهان میزبان شایسته ای برای مسابقات ۶ جانبه دهه مبارک فجربود.

 

هیئت بسکتبال کوچصفهان با برگزاری این تورنمت ۵ روزه  در یک حرکت فرهنگی ، دو نسل از  بسکتبال استان که تفاوت سنی تعدادی از افراد داخل زمین  به ۴۰ سال میرسید،  کنار هم جمع نمود و با شایستگی این مسابقات را برگزار کرد.

 

مسابقات ۶جانبه کوچصفهان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور ۶ تیم در دوگروه امید و پیشکسوتان که در۵ روز متوالی برگزار گردید ،روز پایانی و اختتامیه خود  را اینگونه سپری نمود؛

در دیدار رده بندی که از ساعت 17 عصربا قضاوت  آقایان (اصغرقاسمیان ،حمیدرضا سلیمانی و سعید آزاد ) برگزارشد دو تیم امید کوچصفهان و تیم پیشکسوتان آستانه اشرفیه که بدون ۳ بازیکن مصدوم ، پا به این مسابقه نهاده بود ؛ شکست را پذیرفت و تیم امید کوچصفهان موفق شد مقام سوم این تورنمنت را از آن خود کند.

در دیدار فینال که از ساعت 19 عصر با قضاوت آقایان(اصغر قاسمیان ،شاهین مومن نژاد و نعیم حسنی خواه) آغاز شد  تیم یکدست امید لاهیجان موفق شد تیم پیشکسوتان رشت (ب)را که تمام توان خود را در بازی شب گذشته با امید کوچصفهان نهاده بودرا متوقف کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna