پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
 
 
 
انجمن مردم نهاد " پیوند مانا "
کارگاه مهارت های پیش از ازدواج در خشکبیجار برگزار کرد .
 
 
 انجمن مردم نهاد " پیوند مانا " ، دو دوره کارگاه مهارت های
پیش از ازدواج به مناسبت دهه مبارک فجر در خشکبیجار برگزار کرد .
 
 
 
 
 
 
 
سرویس اجتماعی ، جوانان موج برنا - انجمن ها و موسسات مردم نهاد در ایران شکل بهتری گرفته است و نسل امروز در راستای تحقق آرمانهای نسل دیروز که در مرزها حراست می کردند ، نسل امروز در حفظ  و حراست از مرزهای درون شهری به تلاش برای فرهنگ سازی می پردازند .
 
موسسات مردم نهاد پیشگامان در حقوق شهروندی از آباددانی شهری تا حقوق شهروندی
نسل امروز پرتلاش در ادامه نسل پدران خود به دنبال همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت در تلاش هستند تا با اصول حقوق شهروندی همه در کنار هم ایرانی پرامید و متعالی بسازیم .
 
 انجمن مردم نهاد " پیوند مانا " کارگاه مهارت های پیش از ازدواج در خشکبیجار برگزار کرد .
انجمن مردم نهاد " پیوند مانا " یکی از موسسات مردم نهاد و زیر مجموعه معاونت " اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان " است . این انجمن با نگرشی اجتماعی سعی دارد در مقوله آموزشهای پیش از ازدواج و از سنین پایه ضمن ایجاد انگیزه سالم و محوریت دادن و هدفمند نمودن مقوله مهم ازدواج ، مسایل و مواهب پس از ازدواج را به سهولت طی طریق نمایند .
 
 انجمن مردم نهاد " پیوند مانا " ، دو دوره کارگاه مهارت های پیش از ازدواج به مناسبت دهه مبارک فجر در خشکبیجار برگزار کرد .
انجمن مردم نهاد " پیوند مانا " دو دوره کارگاه مهارت های ازدواج در کتابخانه خشکبیجار با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در تاریخ ۱۴ بهمن برگزار کرد . این انجمن دومین کارگاه مهارت های پیش از ازدواج برای گروه سنی ۱۶ سال در کتابخانه خشکبیجار توسط " انجمن مردم نهاد پیوند مانا " با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در تاریخ ۱۶ بهمن هم برگزار شد .
 
 
 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna