جمعه 31 فروردین 1403

تیم بسکتبال امید درفک سپپیدرود رشت قهرمان لیگ امیدهای کشور شد .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :

بسکتبال گیلان در برنامه های کوتاه و میان مدت موفق بوده است ،

نتایج خوب تیمهای پایه مبین این مطلب بوده است .

 

سرویس ورزشی موج برنا –  در لیگ باشگاههای کشور امسال هم گیلان با 5 نماینده در لیگهای مختلف کشور نماینده داشته است . تیم بانوان صنایع دستی راستکردار بندرانزلی در لیگ دسته اول باشگاههای بانوان کشور ، نوجوانان و جوانان خانه بسکتبال رشت نمایندگان گیلان در نوجوانان و جوانان کشور ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی نماینده بانوان در لیگ دسته دو کشور و بالاخره تیم امید درفک سپیدرود رشت نماینده گیلان در لیگ امیدهای کشور 5 نماینده گیلان بوده اند .

روابط عمومی هیئت بسکتبال استان گیلان ؛ تیم بسکتبال امید درفک که هفته گذشته در یک رقابت برتر توانست حریف خود ، آینده سازان ایلام را با نتیجه بر شکست دهد ، از ساعت 15:30 امروز جمعه 26 بهمن در سالن شش هزار نفره شهدای رشت میزبان آینده سازان ایلام بود .

امیدهای پرانگیزه گیلان با هدایت آرش بالازاده در کوارتر اول با یک نمایش تحسین برانگیز به برتری 20بر 8 دست یافتند .

در کوارتر دوم که ترکیب درفک برای بازی گرفتن از دیگر بازیکنان دست خوش تغییر شد و آینده سازان ایلام هم که با سرمای سالن همزاد پنداری کرده بودند به اولین برتری در کوارتر دست یافتند و 15 بر 16 برنده کوارتر شدند ، اما درفکیها که با انوخته کوارتر اول بازی روانی را در نیمه دوم به نمایش گذاشته بودند نیمه اول را برتری را با برتری 35 بر 24 با برتری به رختکن رفتند .

کوارتر سوم هم با برتری درفک پیگیری شد تا نتیجه 26 بر 11 برای درفک ثبت شود .

کوارتر چهارم هم نتیجه تکراری 26 برای درفک رقم خورد و در مقابل 14 امتیاز آینده سازان ایلام موجب شد تا نهایتا این دیدار با برتری 87 بر 49 درفک سپیدرود رشت رقم بخورد و به عنوان قهرمانی امیدهای کشور دست یابد .

آینده سازان ایلام هم که با هدایت علی مسعودی به نایب قهرمانی بسنده کرد .

تیم درفک سپیدرود رشت با هدایت آرش بالازاده سرمربی ، سعید امین زاده ، امیرحسین جعفرزاده مربی و مربی بدنساز و علیرضا علیزاده به عنوان سرپرست همراهی کردند .

ابراهیم گل آرا داور پیشکسوت و ناظر گیلانی نظارت این بازی را بر عهده داشتند و نیک خواه به عنوان سرداور این بازی را قضاوت کردند .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان : بسکتبال گیلان در برنامه های کوتاه و میان مدت موفق بوده است ، نتایج خوب تیمهای پایه مبین این مطلب بوده است .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان ضمن تبریک به امید درفک سپیدرود و کسب عنوان قهرمانی امیدهای کشور گفت : بدون شک پیروزی و موفقیت امید درفک سپیدرود رشت و همچنین نوجوانان و جوانان خانه بسکتبال رشت نوید بخش روزهای بهتری برای  بسکتبال گیلان خواهد بود .

علیرضا علیزاده سرپرست تیم امید درفک سپیدرود رشت هم ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای وروژ آبکاریان  و دکتر رفیعی افزود : با تکیه بر پشتوانه محکمی چون دکتر رفیعی امسال هم پا به مسابقات نهادیم و لازم می دانم از حمایتهای مادی و معنوی ایشان تشکر و قدردانی نمایم .

همچنین با پیگیری و حمایت وروژ آبکاریان رقابتهای امیدهای کشور آغاز شد و به سرانجام رسید و لازم می دانم از ایشان تشکر کنم که با توجه به ترافیک کاری فدراسیون به تفس برگزاری مسابقات اهمیت دادند تا این مهم تحقق یابد .

مشاور عالی هیئت بسکتبال استان گیلان تشکر ویژه ای هم از بازیکنان خود داشت و گفت : مدت طولانی تمرینات و انتظار برگزاری مسابقات موجب نشد تا تیم در کنار خستگی تسلیم شود و من از زحمات کادر فنی و بازیکنانم و همچنین حمایت هوادران و اهالی بسکتبال تقدیرو تشکر می نمایم .

حضور پیشکسوتان و خانواده بسکتبال برای حمایت تیم درفک سپیدرود رشت

یکی از بزرگترین و در واقع مهمترین بخش جذاب این دیدار حضور خانواده ها ، علاقمندان و پیشکسوتان بسکتبال از گوشه گوشه گیلان برای دیدن این دیدار بود .



 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna