پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش حمیدرضا رحیم زاده - عصر و دوره ای  که ما در آن زندگی  می  کنیم سرشار از پیچیدگی ، فراز و نشیب ، دلتنگی والبته دلمشغولیهایی است که  تکنولوژی برجذابیتهای آن افزوده ،  امروزه داشتن امکانات و  دسترسی به اخبار و اطلاعات از گوشه  گوشه دنیا موجب شده تا عضوی از دهکده جهانی  باشیم ،  گاه آنقدر ریوف و مهربان که  دست به  دست هم برای برطرف  کردن دغدغه های همنوعمان در آن گوشه دنیا گام برمی داریم ، یا بعضا آنچنان بیرحم می شویم که با  دیدن صحنه ای جذاب قبل از همدلی و کمک ، به چشم سوژه ای ناب به آن می نگریم و تنها به ثبت آن واقعه آنطور که  دوست داریم می اندیشیم . هیجانات ما در حاشیه یک درگیری ، آژیرآمبولانس و.. که گاه به خودآگاه یا ناآگاه کودک درون باز می گردد .  اما بعضی وقایع هنوز در ذهنمان جایگاه خودش را دارد ، عید و نوروز ، یدا.. و قصه های هزار ویک شب ، کودک ، فقر ، یتیم و کودک بی سرپرست و ...

اینبار کاروان در رشت توقف خواهد داشت . فتحی نژاد ریس هیت بسکتبال فومن و دوستانش، یاران کودکی که چند سالی است در این گود هستند با حمایتهای اداره  ورزش و جوانان استان گیلان و هیت بسکتبال استان گیلان و البته کادر فنی و مسولان باشگاه های نو آوران گلبند و درفک رشت  و یک اتفاق فرخنده و با حضورپهلوان و سرو قامت گیلانی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران همراه با فروش پیراهن این یار همیشه همراه گیلان اصغر کاردوست در انتظار قدوم سبزتان هستند . جمعه این هفته 30بهمن ماه ساعت 17 سالن عضدی رشت پذیرا شما مردم نوع دوست و البته ورزش دوست گیلانی خواهد بود .

بهشت همین جاست ....

در همسایگی کودکان بی سرپرست ..... سوال آخر اینکه این کاروان اینبار میهمان کدام شهر خواهد بود ./ع/202/  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna