سه شنبه 29 اسفند 1402

تشکر ویژه کانون سندرم داون گیلان از همراهی استاندار گیلان و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

 

تشکر کانون سندروم داون گیلان به دلیل همراهی استاندار جوان و پرتلاش گیلان

در اوج فعالیت های دهه مبارک فجر با کودکانی کانون سندروم داون در حاشیه

  افتتاح یک پروژه ، که سرشار از هیجان و شادی شدند .

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا -   افتتاح هر طرح عمرانی ، صنعتی و یا ورزشی موجبات شادی و البته برکات را برای تعدادی از اهالی محل و منطقه خواهد بود . افتتاح طرح هرچقدر جذاب و پر بازدید باشد می تواند آغاز یک برند سازی باشد . اما در این میان افتتاح پروژه هایی می توانند خاطره ساز ، تاریخ ساز و ماندگار بمانند .

افتتاح خاص و جذاب زمین چمن سرپوشیده کاردوست توسط استاندار گیلان و همراهی با کودکان کانون سندروم داون

تشکر ویژه کانون سندرم داون گیلان از همراهی استاندار گیلان و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

امروز و در نهمین روز از دهه مبارک فجر یک پروژه ورزشی در رشت افتتاح شد . زمین چمن مصنوعی سرپوشیده کاردوست افتتاح شد . افتتاحی که بدون شک ماندگار خواهد شد ، جدا از ماندگار شدن این روز و خاطره ای که ثبت خواهد شد ، دلهای کودکانی را شاد کرد و در کنارش آموختیم باید اطرافمان را ببینیم .

" کانون سندروم داون " استان گیلان 48 ساعت قبل از حضور در این مراسم مطلع می شود . طرحی که با حمایت خانم " باران نیک راه " سفیر نازنینهای سندروم داون و آقای سعیدی کیا به برگزار کنندگان اعلام شد .

کانون سندروم دان معتقد است متولیان طرح می توانستند با یک دیدار خاص تبلیغات ویژه ای داشته باشند ، اما این همراهی نصیب ما شد و بسیار خرسندیم .

این طرح با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و مالک محترم مواجه شد . خانم مریم بخشی به عنوان متولی ورزش استان و آقای کاردوست با سخاوت ما را پذیرفتند تا گامی برای معرفی توانایی های بچه های کانون سندروم داون باشد .

همراهی استاندار جوان و پرتلاش گیلان در اوج فعالیت های دهه مبارک فجر با کودکانی کانون سندروم داون که سرشار از هیجان و شادی شدند .

استاندار گیلان پس از یک روز پرتلاش در روزهای دهه مبارک فجر و البته در ساعات پایانی روز و پس از افتتاح طرح ، بازی کودکان سندروم داون را ملاحضه نمود و حتی در بازی آنها مشارکت کرد .

استاندار گیلان در فضای خودمانی و شاد با این کودکان صحبت کرد و هدایایی به این کودکان اهدا نمود .

کانون سندروم داون استان گیلان لازم می داند از حمایت استاندار محترم گیلان " دکتر مصطفی سالاری " ، مدیرکل ورزش و جوانان " سرکار خانم بخشی " ، " کاردوست " مالک محترم مجموعه چمن مصنوعی ، خانم " باران نیک راه " سفیر نازنینهای سندروم داون و آقای سعیدی کیا تشکر و قدردانی نماید .

کانون سندروم داون استان گیلان امیدوار است دیگر مدیران استانی و فرد فرد مردم نگاهی حقیقی به این کودکان داشته باشند . نگاهی به مانند دکتر رضا مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی که با عنایت به توانایی های این عزیزان آنها را همراهی کنند .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna