سه شنبه 29 اسفند 1402

پیام تبریک مدیرکل انتقال خون استان گیلان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 

دکتر مرادی مدیر کل انتقال خون استان گیلان ، ضمن  تبریک

چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

از مردم عزیز گیلان و همکاران برای حضور در راهپیمایی

22 بهمن دعوت بعمل آورد.

 

 

  سرویس سلامت موج برنا - دکتر مرادی مدیر کل انتقال خون استان گیلان ، ضمن  تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم عزیز گیلان و همکاران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان ، در پیامی دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  از مردم عزیز گیلان و همکاران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

 متن کامل این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور دلاوری‌های مردمانی است که در پرتو عنایات حضرت حق و انسجام ملی و با رمز وحدت تحت لوای معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل(ره)، با هدف برپایی حکومت اسلامی و برقراری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، از جان و مال خویش گذشتند و در برابر ظلم‌ها و بی‌عدالتی‌ها ایستادند و در نهایت بر طاغوت زمان پیروز شدند و تحقق وعده نصرت پروردگار را به چشم خود دیدند.

اکنون چهل بهار از آن ایستادگی شگرف ملت و پیروزی حق می گذرد و نهال نوپای انقلاب اسلامی امروز به درختی تنومند بدل گشته است. تلاش و پشتکار بی وقفه و شبانه روزی فرزندان غیور وطن در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین المللی، دریای پرتلاطم انقلاب را در دریای بیکران علم و دانش به سمت دریچه های نورانی تکنولوژی و پیشرفت پیش می راند و این عوامل باعث شده، تا دشمنان شکست خورده انقلاب به کارشکنی و ایجاد چالش در راه پرشتاب انقلاب روی بیاورند.

امسال به ویژه با وجود تهدیدات جدید و غیراخلاقی و غیرانسانی استکبار جهانی، بیش از هر سال نیازمند وحدت هستیم،  و همه ملت ایران باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، که روز ملی برای ایرانیان است از انسجام ملی و اسلامی و قدرت کشورمان دفاع کنیم.

اینجانب ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و در راستای تبعیت‌ از فرامین‌ رهبر‌ معظم‌ انقلاب‌ و همگام با آحادجامعه و اقشار مختلف مردم شریف، فرهیخته و همیشه در صحنه ایران اسلامی، از مردم نوعدوست و عزیز گیلان، کارکنان و به خصوص خانواده بزرگ اهداکنندگان خون و فرآورده های خونی دعوت می کنم که همچون سنوات گذشته دوشادوش ملت قدردان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر، بار دیگر انسجام ملی، عزت و اقتدار میهن اسلامی را به نمایش گذارید، باشد که عزت و عظمت ایران بیش از این برای جهانیان شناخته شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna