پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

بازدید مدیركل پدافند غیرعامل استانداری گیلان از انتقال خون

 

در ششمین روز از ایام دهه فجر مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری

با  مدیرکل انتقال خون استان گیلان دیدار و از بخشهای مختلف بازدید بعمل آورد.

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - در ششمین روز از ایام دهه فجر مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری با  مدیرکل انتقال خون استان گیلان دیدار و از بخشهای مختلف بازدید بعمل آورد.

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان در بازدید از اداره کل انتقال خون استان خاطر نشان کرد : وجود ذخایر خون کافی و قدرت تداوم فعالیت های ضروری انتقال خون در مواقع تهدیدات موجب کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت می شودو از منظرپدافند غیر عامل سازمان انتقال خون جزو یکی از مراکز دارای اهمیت است که برای حیات و سلامت انسان ها تلاش می کندو نقش مهمی در تأمین نیاز های خونی مردم بخصوص در شرایط بحرانی دارد .

وی با تاکید بر انجام کارهای مثبت خصوصا در این چند سال اخیر بیان کرد : توجه به اصول پدافند غیرعامل با حفظ آمادگی و مقابله با تهدیدات از اولویت های اصلی و اهداف پیش بینی شده پدافند غیر عامل می باشد، که با اجرای مانور و آموزش های مختلف می توان ضمن کسب آمادگی بیشتر میزان کارائی دستگاه ها و بخش های مختلف را مورد سنجش قرار داد تا در شرایط خطر و بحران اقدامات لازم برای مقابله با تهدیدات را اتخاذ نمود و این مهم می تواند  در دستور کارهر دو اداره کل قرار بگیرد.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در سازمان انتقال خون وبا توجه به اهمیت این اداره کل در استان افزود ایجاد هر گونه خلل در تداوم ارائه خدمات رسانی انتقال خون به مردم در شرایط اضطرار و بحران می تواند خسارت جبران ناپذیری برای مردم به بار آورد و بر فرهنگ سازی اهدا خون به عنوان یک عمل حسنه تأکید کرد.

در ادامه دکتراحمد مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های انتقال خون در این چند سال در زمینه تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی، توضیحات مبسوطی ارائه کردند .

مدیرکل انتقال خون گیلان گفت : با توجه به اینکه سلامت مردم اصلی ترین محور هر دو اداره کل می باشد ، در این حوزه برای ایجاد رضایت مندی و مشارکت واقعی آحاد جامعه و مسئولین  باید آنها را اغنا کنیم و مشارکت را افزایش دهیم.

در ادامه مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان از واحدهای مختلف اداره کل نظیر، فرآورده، آزمایشگاه روتین، سرولوژی، سردخانه و آزمایشگاه تشخیص طبی این اداره کل بازدید بعمل آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna