پنج شنبه 9 فروردین 1403
 
برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های تعاون استان گیلان در منطقه آزاد انزلی

 

از ۸ الی ۱۲ بهمن به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران
برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های تعاون استان گیلان در منطقه آزاد انزلی

 

 

 

سرویس اقتصادی ، گردشگری موج برنا - از ۸ الی ۱۲ بهمن به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ، نخستین نمایشگاه توانمندی های تعاون استان گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، نخستین نمایشگاه توانمندی های تعاون استان گیلان از ۸ الی ۱۲ بهمن ماه سالجاری در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی در حال برگزاری است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، مقامات استانی و فعالان اقتصادی بخش تعاون برگزار شد سخنرانان دستاوردها و ظرفیت های واحدهای مختلف تولیدی و خدماتی تعاونی را در اقتصاد منطقه ای و ملی تشریح کردند.

بنابراین گزارش دکتر رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان از این نمایشگاه که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به منظور عرضه دستاوردهای حوزه تعاونی در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، مواد غذایی، صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی برپاشده، بازدید کرد و از نزدیک با توانمندی های فعالان بخش تعاون استان به ویژه تعاونیهای با رویکرد صادراتی و فناور و دانش بنیان آشنا شد و در جریان این دیدارها بر سیاستهای حمایتی سازمان متبوع خود در جهت پشتیبانی از فعالان بخش تعاون به ویژه با رویکرد صادراتی تاکید کرد.

لازم به ذکر است نخستین نمایشگاه توانمندی های تعاونی در ۵۲ غرفه توسط اتاق تعاون استان دایر شده و ۱۰ شرکت تعاونی منطقه آزاد انزلی نیز در این نمایشگاه با برپایی غرفه توانمندیهای خود را معرفی می کنند و علاقمندان تا ۱۲ بهمن می توانند از این نمایشگاه تخصصی بازدید کنند.

براساس اصل چهل و چهارم قانون اساسی تعاونی ها به تولیدی و توزیعی تقسیم شده و طبق قانون بخش تعاونی اقتصاد کشور، شرکت های تعاونی به منظور ایجاد و تامین شرایط و امکانات کار برای همه به منظور رسیدن به اشتغال کامل، پیشگیری از تمرکز و تداول و ثروت در دست افراد و گروه های خاص جهت تحقق عدالت اجتماعی، جلوگیری از کارفرمای مطلق شدن دولت، پیشگیری از انحصار، احتکار، تورم، اضرار به غیر، توسعه و تحکیم مشارکت و تعاون عمومی بین همه مردم در اقتصاد کشور مشغول به فعالیت می شوند.

 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna