سه شنبه 29 اسفند 1402

استاندار گیلان زنگ انقلاب را در رشت به صدا در آورد

استاندار گیلان زنگ انقلاب را در رشت به صدا در آورد

آئین نواختن زنگ انقلاب

امروز 13 بهمن ماه به طور همزمان در تمامی مدارس کشور برگزار شد.

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - آئین نواختن زنگ انقلاب امروز 13 بهمن ماه به طور همزمان در تمامی مدارس کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ؛ دکتر مصطفی سالاری صبح امروز با حضور در مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه «آذر بهنیا» زنگ انقلاب را به صدا در آورد.

استاندار گیلان در این مراسم با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و این نسل در آینده وظیفه خطیر اداره کشور را بر عهده دارند.

دکتر سالاری اقدامات صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش در سال های اخیر را اساسی و مثبت ارزیابی کرد و افزود: با این حال، کارهای باقی مانده ای وجود دارد که باید بیشتر مورد تمرکز قرار گیرد.

وی آموزش مهارت های اجتماعی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ارائه آموزش های شغلی و حرفه ای از دیگر مواردی است که باید با جدیت بیشتر در مدارس دنبال شود تا در آینده نسلی موثرتر، توانمندتر و ماهرتر داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با یادآوری این نکته که دانش آموزان نقش جدی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، عنوان کرد: امروز نیز دانش آموزان در بهبود امور جامعه ، استمرار مسیر انقلاب و تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقشی تاثیرگذار و قابل توجه دارند.

دکتر سالاری با بیان اینکه نقش حساس آموزش و پرورش و دانش آموزان باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد، افزود: باید این نسل را طوری تربیت کرد که اداره امور کشور در آینده به بهترین نحو انجام شود.

گفتنی است؛ آئین نواختن زنگ انقلاب امروز 13 بهمن ماه به طور همزمان در تمامی مدارس کشور برگزار شد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna