پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

هفته چهارم رقابتهای بسکتبال لیگ قهرمانی استان گیلان جام مجتبی بردبار

پایگاه خبری موج برنا _ در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانی استان گیلان هفته چهارم و در اولین دیدار روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه ستارگان صومعه سرا به مصاف توسعه پایدار کوچصفهان رفت . این دیدار که جدال تیمهای شرق و غرب گیلانی بود که با توجه به شناخت دو تیم از هم دیدار حساس و پر هیجانی بود که اختلاف پهن دو تیم در طی دیدار محسوس و برتری محسوب نمی شد . این دیدار نهایتا در امتیاز ۵۷ به تساوی کشیده شد اما در پایان این ستارگان صومعه سرا بود که با برتری ۷۴ بر ۶۴ ستارگان به پایان رسید.
در دومین دیدار درفک رشت از ساعت ۱۹ چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه میزبان جوانان ملوان بندر انزلی بود . این دیدار که هر دو تیم با اتکا به جوانی و دوندگی و جنگدگی بازیکنان خود اغاز شده بود در طی چهار کوا تر پایاپای دنبال می شد . تعویضها و تغییر سیستم جذابیت این دیدار را دو چندان کرده بود و بالاخره ملوان ۵۸ بر ۵۵ سومین پیروزی خود را خارج از خانه جشن گرفت .
در سومین دیدار از ساعت ۱۶ پنج شنبه ۲۲ بهمن سالن مهر لاهیجان پذیرا جهان گستر لاهیج و نواوران گلبند بود . گلبندیها با برتری ۱۰۷ بر ۵۰ به یک پیروزی خارج از خانه دست یافتند .
در اخرین دیدار این هفته از ساعت ۱۷ جمعه جوانان ارنا در سالن عضدی رشت میزبان شهرداری لاهیجان بودند . این دیدار پر افت و خیز که از سرعت قابل قبولی برخوردار بود در پایان با پیروزی ۶۸ بر ۵۰ شهرداری لاهیجان به پایان رسید .
تا پایان هفته چهارم جوانان ملوان بندر انزلی ، نو اوران گلبند ، شهرداری لاهیجان ، توسعه پایدار کوچصفهان و شهرداری لنگرود اول تا پنجم هستند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna