جمعه 10 فروردین 1403

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/356158/n83162247-72764794.jpg

سه گیلانی جزء برترین های سوپر لیگ کاراته کشور قرار گرفتند

سه کاراته کار گیلانی
جزء برترین های هفته سوم مسابقات سوپرلیگ مردان کشور قرار گرفتند.
 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - سه کاراته کار گیلانی جزء برترین های هفته سوم مسابقات سوپرلیگ مردان کشور قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، دبیر هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: پس از برگزاری دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور در تهران ، و اعلام رنکینگ برترین ها در 2 بخش کاتا و مبارزه از سوی فدراسیون کاراته خوشبختانه سه گیلانی نیز در بین برترین ها قرار گرفتند.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کاراته و در بخش کاتا ، جاوید بهمن جاه از تیم هیات کاراته استان گیلان پس از ورزشکارانی از تیم های پاس و دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه سوم قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بخش مبارزه(کومیته) نیز ، در وزن 75+ کیلوگرم محمدمهدی قاهری کاراته شایسته استان گیلان با قرار گرفتن بالاتر از سایر رقبای خود ، عنوان نخست رنکینگ سوپر لیگ مردان کشور را در این وزن به خود اختصاص داد.
وی بیان کرد: همچنین در وزن 67- کیلوگرم بخش مبارزه ، مهدی رحیمی نژاد دیگر کاراته کار تیم هیات استان گیلان توانست در رنکینگ اعلام شده پس از کاراته کارانی از تیم های گوجوریو و دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه سوم قرار گیرد.
دبیر هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: تیم کاراته هیات گیلان در رقابت های هفته سوم سوپر لیگ مردان کشور در سالن شهید افراسیابی تهران با کسب یک پیروزی و 2 شکست در مکان سوم گروه خود قرار گرفت.
زیکساری اضافه کرد: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، تیم هیات کاراته گیلان برابر تیم آذرپینار تبریز صدرنشین این مسابقات با نتیجه 25 بر 2 و همچنین برابر تیم شهدای انقلاب قم با نتیجه 21 بر هفت به پیروزی رسید اما مقابل تیم رعد پدافند هوایی ارتش شش بر 25 شکست خورد .
در رقابت های کاراته سوپر لیگ مردان کشور، 10 تیم از استان های مختلف کشور در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای و متمرکز در تهران با هم به رقابت می پردارند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna