سه شنبه 29 اسفند 1402
 
 
استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهیدان هدایت پناه و زمانی؛

از منافع شخصی برای حفظ مصالح جامعه چشم پوشی کنیم

 

استاندار گیلان گفت: باید با الگوبرداری از خصلت شهدا و ایثارگران ،از منافع شخصی به نفع مصالح جامعه چشم پوشی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری به همراه نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن و فرماندار شهرستان فومن  با خانواده شهیدان هدایت پناهی و زمانی دیدار کرد.

دکتر سالاری در این دیدار حضور در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران را به دلیل پاسداشت ارزش والای آنان خواند.

وی با بیان اینکه علیرغم مشکلات موجود خانواده معظم شهدا هیچ توقعی از مسئولان نظام ندارند،گفت: این عزیزان با صبر و استقامت همواره در کنار  مسئولان بوده اند و حافظان ارزش های انقلاب اسلامی ایران هستند.

استاندار گیلان با اشاره به جایگاه والای کسانی که چندتن از اعضای خانواده خود را در راه اعتقادات و باورهای انقلابی از دست داده اند، اظهار داشت: فرهنگ این خانواده ها از خود گذشتگی است و تمامی افراد جامعه مسئولیت سنگینی در قبال خانواده این عزیزان دارند.

وی با بیان اینکه امروز هم برای حفظ وحدت در جامعه نیازمند ازخودگذشتگی دلسوزان اسلام و انقلاب هستیم گفت: باید از منافع شخصی خود برای منافع ملی و جامعه چشم پوشی کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در مزار شهدای شهرستان فومن حضور یافت و با نثار فاتحه و گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

شهید عبداله هدایت پناه در 19 دی ماه سال 65 در منطقه شلمچه و شهیدان غلامحسین زمانی و محمدرضا هدایت پناه در 23 دی ماه سال 65 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna