سه شنبه 29 اسفند 1402

دیدار استاندار گیلان با جانباز سرافراز عملیات کربلای ۵ و۴

 
استاندار گیلان همزمان با سالروز آغاز عملیات کربلای ۵
با یکی از جانبازان گیلانی این عملیات دیدار کرد.

 

 

 

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - استاندار گیلان همزمان با سالروز آغاز عملیات کربلای ۵ با یکی از جانبازان گیلانی این عملیات دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری عصر امروز و در آستانه سالروز آغاز عملیات کربلای ۵ با حضور در منزل بیت الله فکوری جانباز ۵۵ درصد با وی دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدار نقش شهدا، ایثارگران و جانبازان را در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب بی بدیل دانست و گفت: جانبازان با ایثار و فداکاری وصف ناپذیر در راه مردم و وطن از خودشان، مشغله ها و دلبستگی های دنیوی گذشتند و قطعاً اجر بزرگی نزد خداوند دارند که هیچ مساله ای یا اظهارنظری در خصوص نوع و اهداف هریک از عملیات های دفاع مقدس صرف نظر از صحت و سقم آن کمترین تاثیری بر اجر و منزلت شهدا و جانبازان نزد ملت ایران ندارد.

استاندار گیلان افزود: بعضا شاهد هستیم تاکید بر وابستگی ها و اقدامات ظاهری، هدف اصلی و مقدس شهدا و جانبازان را که همانا تلاش برای سربلندی کشور و آسایش مردم است را تحت شعاع قرار می دهد.

وی همچنین روحیه بالای خانواده جانبازان را علیرغم تحمل محدودیت های جسمی آنان، بسیار ارزشمند دانست و گفت: وجود این روحیه در جامعه ما را ملزم به خدمت مضاعف و بی وقفه به مردم می کند و همواره دعای خیر و حمایت این عزیزان را افتخار می‌دانیم.

سالاری افزود: خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ثابت کرده اند که برای مصالح عمومی از خودشان گذشت می کنند اما عده ای که در روزهای سرنوشت ساز از خود هزینه نکرده اند اما خود را دلسوز و مدعی نشان می دهند متاسفانه برای منافع شخصی و گروهی، همه چیز را قربانی می کنند.

بیت الله فکوری پس از شرکت در عملیات کربلای ۴ و در جریان عملیات کربلای ۵ و در ۲۰ سالگی در اثر اصابت ترکش خمپاره در منطقه شلمچه از ناحیه سر، سینه و دست راست دچار مجروحیت شد و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

در این دیدار دکتر سالاری با اهداء لوح سپاس از ایثارگری، صبر و استقامت این جانباز سرافراز و خانواده‌ وی تقدیر کرد و این جانباز سرافراز نیز با اهدای سربند متبرک به نام" یا زینب" متعلق به یکی از شهدای گیلانی مدافع حرم به استاندار گیلان از توجه ویژه او نسبت به خانواده شهدا و جانبازان قدردانی کرد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna