پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

جواد شیخی نژاد دبیر هیئت ورزشهای همگانی شهرستان بندرانزلی در خصوص برگزاری همایش پیاده روی در این شهرگفت : ماهم تمایل بسیاری داشته ایم که بمانند دیگر ارکان جامعه در جشن پیروزی انقلاب نقشی گسترده داشته باشیم از این رو در مورخه 7 بهمن طی جلسه ای که با حضور مسئولین شهری در اداره ورزش و جوانان بندرانزلی برگزار شد برگزاری یک پیاده روی گسترده  در اولین جمعه دهه مبارکه فجر در دستور کار قرار گرفت .

مسئول همایش پیاده روی بندرانزلی  افزود : مدت زیادی جهت هماهنگی و آماده سازی مراسم فرصت نداشتیم و از این رو در یک کارگروه 6 نفره و با حمایت های امیر احدنژاد رئیس هیئت همگانی بندرانزلی موارد مورد پیگیری قرار گرفت و 54 آیتم و هماهنگی در دستور کار گروه قرار گرفت که در همین راستا خانمها عطایی ، هاشم خانی ، آقای میلاد رضوی ، علی پورحسین و محمد موسوی همکاری صمیمانه ایی داشتند و از کمیته داوطلب 50 نفره بهره بردیم .

دبیر هیئت ورزشهای همگانی شهرستان بندرانزلی خاطر نشان شد : در روز مراسم هم نیروی دریایی خصوصا توجهات فرمانده ای محترم نیروی دریایی بندرانزلی با هدایت ناوچه جنگی که گوشه ایی از اقتدار ایران اسلامی بود در حاشیه مراسم هیبت و صلابت خاصی را به نمایش گذاشت و در همین راستا با حمایتهای ناخدا عیسی زاد رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر همکاری صمیمانه داشتند و از گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی در اجرای سرودهای ملی میهنی بهره کافی بردیم .

جواد شیخی نژاد از همکاری ارگانهای مختلف در برگزاری این همایش تشکر کرد و افزود : در این مراسم با 110 جوایز ارزنده با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی ، دانشگاه شهید خدادادی بندرانزلی ، موسسه آموزش عالی  مهر آیین بندرانزلی و اصناف بندرانزلی و همکاری صمیمانه شهرداری و شورای بندرانزلی خصوصا تلاش و همکاری محمود بدیعی رئیس شورای شهر انزلی اهدا شد .

دبیر هیئت ورزشهای همگانی شهرستان بندرانزلی به یکی از نشانه های بارز و برجسته این پیاده روی اشاره کرد و ادامه داد : یکی از نکات برجسته این همایش این بود که جمعیتی بالغ بر 5000هزار نفری حضور یافتند که در مقایسه با همایشهای مشابه چه در آن روز یا درطی تاریخ برگزاری این چنین همایشی بی سابقه بوده است البته نکته مهمی که باید یادآور بشوم اینکه با تلاش همکارانم و اداره کل ورزش و جوانان بندرانزلی جمعیت حاضر با البسه ورزشی و شرایط قابل قبول جهت یک پیاده روی در این مراسم حاضر شدند .

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم هم جهت روحیه نشاط و سرگرمی مردم و البته شناخت بیشتر بعضی رشته های ورزشی فستیوالی برگزار شد و سه رشته جدید فریزبی ، طناب زنی و اسکیت  معرفی شد .

وی خاطرنشان کرد : این مطالبی که عرض شد گوشه ایی از همکاری یک تیم در حدود صد نفره بود که تمام هماهنگی و امور انجام شده تنها در طی سه یا چهارروز کاری انجام شد که لازم میدانم از تلاشها و حمایت رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی تشکر و قدردانی نمایم .

شیخی نژاد خاطر نشان کرد : یکی از نکات برجسته و خاص این مراسم حضور مجری توانمند صدا و سیما جناب آقای کامران جعفری بود که با تبحر و هیجان خاص خودشان برجلوه های بیشتر این مراسم افزود که از همکاری صمیمانه ایشان سپا سگزاریم .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna