پنج شنبه 9 فروردین 1403

پیروزی جوانان خانه بسکتبال رشت

در اولین روز رقابتهای جوانان کشور

 

رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان کشور از امروز در

سالن شش هزا نفره شهدای رشت آغاز شد /

پیروزی جوانان خانه بسکتبال رشت در گام اول

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال در گیلان در تکاپو و فعالیت است . از شرق تا غرب استان گیلان ،این روزها داستان مسابقات  دوستانه روالی مستمر دارد . از تمرین و تورنمت های دوستانه تا میزبانی رقابتهای کشوری و لیگ حیات بسکتبال را استمرار بخشیده است .

هیئت بسکتبال شهرستان رشت برای نخستین بار در لیگ بسکتبال کشور 

هیئت بسکتبال شهرستان رشت برای نخستین بار در لیگ باشگاههای کشور حضور خواهد داشت . هیئت بسکتبال شهرستان رشت با دو تیم در رده سنی نوجوانان و جوانان کشور با نام " خانه بسکتبال رشت " شرکت می کند .

رقابتهای جوانان کشور از امروز چهارشنبه 21 آذر ماه در رشت با حضور تیمهای ( آکادمی 24 مشهد ) ، ( پارسه تهران )، ( فراز تهران)  و ( خانه بسکتبال رشت ) آغاز شد .

رقابتهای روز اول با دو دیدار آغاز شد .

در اولین دیدار شهرآورد تهرانیها برگزار شد و تیمهای فراز تهران و پارسه تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 77 بر 58 فراز به پایان رسید .

در دومین دیدار که از ساعت 18 برگزار شد و خانه بسکتبال رشت به مصاف آکادمی 24 مشهد رفت و جوانان شایسته خانه بسکتبال رشت به برتری 72 بر41 دست یافت .

بر اساس نتایج به دست آمده خانه بسکتبال رشت با 2 امتیاز ، فراز تهران هم با 2 امتیاز و با تفاضل گل در رتبه دوم قرار دارند و تیمهای پارسه و آکادمی 24 مشهد هم سوم و چهارم هستند .

این رقابتها در روز دوم هم با 2 دیدار پیگیری خواهد شد و ابتدا تیمهای آکادمی 24 مشهد و فراز به دیدار هم خواهند رفت و از ساعت 18 هم خانه بسکتبال رشت به مصاف پارسه خواهد رفت .

بهنام شاد سرپرست تیم خانه بسکتبال و دبیر هیئت بسکتبال رشت ضمن تمجید از همدلی کادر فنی و بازیکنان گفت : پیروزی در گام اول کار ما را برای ادامه راه آسانتر خواهد کرد و امیدوارم در دیدارهای بعد هم نتایج خوبی را با ارائه یک نمایش خوب ثبت نمایم .

یادآور می شود تیم گیلان را بهنام شاد به عنوان سرپرست ، محمد فرح بخش . دکتر انصاری به عنوان مربی و دامون ساده آنالیزور همراهی می کنند . 

 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna