جمعه 31 فروردین 1403

بانوان گیلانی در مسابقات تکواندو سه مدال کسب کردند

 

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان :

بانوان تکواندوکار استان گیلان در مسابقات قهرمانی کشور

موفق به کسب سه مدال شدند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: در پایان مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان جوان و بزرگسال کشور که در تهران جریان داشت، گیلانیان موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، در وزن سوم ( 53- کیلوگرم) ، مهسا پورمیرزایی تکواندوکار شایسته گیلانی با درخشش خود برابر تمامی حریفانش به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی کشور را کسب و مدال طلا را تصاحب کرد.
وی ادامه داد: همچنین در پایان رقابت های وزن پنجم( 62- کیلوگرم) تکواندو بانوان جوان و بزرگسال کشور، صدیقه سادات رضازاده از استان گیلان پس از ورزشکاری از کردستان، عنوان نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره را بر گردن آویخت.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: در پایان رقابت های وزن ششم (67- کیلوگرم) محدثه محمودی پس از تکواندوکارانی از استان های مازندران و تهران، روی سکوی سوم قرار گرفت و به مقام سوم دست یافت تا مدال برنز این وزن را کسب کند.
رقابت های تکواندو قهرمانی بانوان جوان و بزرگسال کشور که با حضور 365 بانوی هوگوپوش از استان های مختلف کشور در تهران برگزار شده بود، با معرفی نفرات برتر در هشت وزن پایان یافت.

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna